[Freakactie 2018] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net dit topassortiment aangeschaft bij Dennis in de Broekhoff outlet met de Megamine en de Extreme Spirit kon ik niet laten staan voor deze topprijzen is dit pure kwaliteit!! Thanks maar weer...

Mooie toevoeging weer Dennis. Volgend jaar toch maar wat meer budget overhouden voor het einde van het jaar. Of budget natuurlijk nog iets ophogen:bonk:

Hebben deze echt maar 166 gram pts per cake ?

Knap wat onze Belgische collega's eruit krijgen toch?

En toch lijkt dit kruitgewicht niet te kloppen. Wat het wel is, zal ik achteraan moeten. Wel kan ik je verzekeren dat de video destijds is geschoten van een productie-exemplaar. Wellicht helpt dat bij de overweging?

Knap wat onze Belgische collega's eruit krijgen toch?

En toch lijkt dit kruitgewicht niet te kloppen. Wat het wel is, zal ik achteraan moeten. Wel kan ik je verzekeren dat de video destijds is geschoten van een productie-exemplaar. Wellicht helpt dat bij de overweging?

Heb al even speurwerk gedaan. Als het goed is zijn deze 250grams. Zijn van net voor de intreding van de 500grammers in BE.

Nog even iets leuks de SNOWMAN voor € 3,75.

Deze moet je echt even zien een leuke fontein.

Wie het eerst komt heeft al vast de Sneeuwpop alleen de sneeuw nog:D

Wel beperkt leverbaar OP=OP komt zo online

Mooie toevoeging weer Dennis. Echt geinige potjes, kon ze natuurlijk niet laten liggen. Gelijk 2 besteld samen met nog een zMega Mine en een Eruptor

Leuke aanvulling voor de kids meteen nog even 3 meegepakt zojuist.

Tevens meteen de extreme spirit mee gepakt.

Pas op vuurwerkcrew actief maar wat een mooie aanbiedingen bij mij in de buurt.

Nog even iets leuks de SNOWMAN voor € 3,75.

Deze moet je echt even zien een leuke fontein.

Wie het eerst komt heeft al vast de Sneeuwpop alleen de sneeuw nog:D

Wel beperkt leverbaar OP=OP komt zo online

We zien de voorraad weg smelte zeker ook met de mooie temperatuur buiten 😂😂.

Wie hem nog graag wil aankopen er is nog wat voorraad bestellen kan vanaf 10 euro.

Vandaag de dummy mogen ontvangen en niet gesmolten aangekomen met het mooie weer:D.

Een leuke formaat :D en dat voor € 3,75 p.st

Ze zijn nog beschikbaar in de outlet

IMG-20181010-WA0004.jpg

Ben je weer aan het shoppen geweest bij Broekhoff Dennis?? Wel heel dikke waaier die je in de outlet hebt gezet. Ga er even over nadenken, niet te lang natuurlijk want dan is tie alweer uitverkocht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan