[Freakactie 2018] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een aantal Kylin en lion weer terug op voorraad vanwege een aanpassing in een order van iemand.

Ze staan inmiddels weer op de webshop vrij.

Verder heb ik nog een paar Silver en Platinum setjes van Pangu dit zijn onze laatste en kan ik helaas niet meer bij bestellen dit jaar.

Dennis

Ik ben even de Shop en de voorraad aan het na kijken.

Ik heb nog 2 x Festival 150 Euphoric happyness Evolution. OP=OP

Deze heb ik even een speciale prijs gegeven in de Shop :p

www.vuurwerkalmerehaven.nl

Deze kan ik ook niet meer aankopen of aanvulling.

Tevens kun je gewoon op 28-29 en 31 Dec komen halen alle blokken staan open.

Laatst bewerkt:
Dennis, kan jij toevallig nog aan de Horn Whistler komen? Stonden begin van het jaar in de shop en heb ze toen laten staan, maar nu toch de keuze gemaakt er wel een aan te schaffen. Alleen lijken ze uitverkocht :(

Dennis, kan jij toevallig nog aan de Horn Whistler komen? Stonden begin van het jaar in de shop en heb ze toen laten staan, maar nu toch de keuze gemaakt er wel een aan te schaffen. Alleen lijken ze uitverkocht :(

Hoi kamikaze

Klopt ik had er nog een paar liggen deze zijn uitverkocht en ook niet meer bij pangu op voorraad en worden ook dit jaar niet gemaakt.

Ik ben even de Shop en de voorraad aan het na kijken.

Ik heb nog 2 x Festival 150 Euphoric happyness Evolution. OP=OP

Deze heb ik even een speciale prijs gegeven in de Shop :p

www.vuurwerkalmerehaven.nl

Deze kan ik ook niet meer aankopen of aanvulling.

Tevens kun je gewoon op 28-29 en 31 Dec komen halen alle blokken staan open.

Crap...:handsup:

Gelijk de nieuwe singleshots van Evolution Fireworks besteld, wat een toppers waren dat net hé!

Inderdaad heel veel mooie nieuwe items gezien vanavond. Eind deze maand nog een dikke bestelling de deur uit en dan ben ik klaar voor dit jaar

Op de webshop staat de Eccentric shots als uitverkocht op dit moment ze zijn nog al hard gegaan namelijk.:bonk:

Ik ben zelf nog onderweg maar vanavond boek ik ze weer op voorraad.

Tevens had ik via de PM wat vragen gehad of ze terug komen namelijk maar ik ben zelf nog even onderweg en nog niet thuis bij de laptop.

Dennis

Laatst bewerkt:
Zojuist een bestelling gedaan bij vuurwerk Almere haven en een paar prachtige boxen besteld.
Uiteraard de eccentric shots die niet mogen ontbreken ook bij mijn bestelling.
Noi-Z Dragon box 2 Limited edition 1 The Corolla
Rambam 3.0 en natuurlijk ook de Evo Show Tails.
Tot 28 december.

Ook ik ben overstag gegaan voor deze toppers van Evo en heb bij Dennis deze toppers een aantal keer aangeschaft wat ik begreep van Dennis gaan ze aardig hard dus wil je ze nog koop ze snel zou ik zeggen. Dennis bedankt weer...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan