[Freakactie 2018] Megavuurwerkfreaks.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk niet dat het Vulcan of Wolf gaat worden. Deze worden namelijk al verkocht in Leeuwarden. Ik hoop op Marijn of Zena :D

Zena zou dan mijn voorkeur hebben. Brengen de laatste jaren toch wel veel mooie producten op de markt en ook de boxen zijn goed en niet belachelijk duur.

Gerrit, Vast bij iedereen bekend behalve bij mij, maar waarom is Fairy Tail 2017 20 euro duurder dan de 2016 versie?

Gerrit, Vast bij iedereen bekend behalve bij mij, maar waarom is Fairy Tail 2017 20 euro duurder dan de 2016 versie?

Op last van Evolution zijn de prijzen verhoogd. De 2016 batch was op dat moment al uitverkocht en hoefde dus niet in prijs te worden verhoogd.

Correct me if i'm wrong.

FT 2016 is op dit moment niet beschikbaar en daarom zijn de prijzen nog niet aangepast. Kijk maar bij alle ´verder lezen´ producten van Evo.

Misschien moet je de prijzen van de andere uitverkochte items ook nog even aanpassen. Voorkomt inderdaad misverstanden.

Hallo,

Weer een paar items op de site geplaatst.
Pangu,
Twister
Psycho
Gangster

Mania,
All Nightmare Long
Escape from Hell

Cafferata,

Incredible Fan

Gerrit

Status
Niet open voor verdere reacties.