[Freakactie 2018] Freaks Orthen

• Topic starter Topic starter 3xh
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Een uitzondering is vuurwerk7kamp, edwin die verkoopt wat hij heeft staan en plakt letterlijk bij aankoop je naam op je aankoop.

Denk dat sprinkhaan bedoelt op de cakés. Ik kwam binnen en het was toen Gilbert me zag. Ow die en die en die zijn o.a van Fernando. Alsof ze de eter al kennen haha xD. Miste dit jaar niet zoveel 1 box die leuk vervangen is. Een goede deal in de winkel gedaan Qua bij aankoop. Kameraadje miste wel 3 cakes waar op zich aardige vervangers voor zijn gekomen. En Leuk extra klein spul waar aan je merkt dat er niet op een euro of 20 word gekeken.

Heb ze in ieder geval vanmorgen even gemaild, na oud en nieuw mailen vind ik niet zo netjes want dan kunnen ze het ook niet meer herstellen. :-) thanks.

Gisteren nog antwoord gehad zelfs. Net nog een mail teruggestuurd en ga het lot laten bepalen of hij het nog leest of niet wat voor mij gunstig is of niet haha.

Vertrouwen dus weer helemaal terug (was er eigenljk altijd nog wel), maar ook weer gewoon een helemaal goed gevoel.

Heel positief dit jaar. Had de afhaaltijd telefonisch verzet, maar blijkbaar was dit niet doorgekomen in de winkel. Desondanks stond mijn bestelling keurig klaar. Super!

En hoe was de Bunker Blaster?

Ik denk dat ik dit jaar me weer eens ga wagen aan deze shop. Ze hadden afgelopen jaren prima producten en prijzen en de gratis boxen actie is ook super leuk! En ik vind het ook fijn dan Remco / 3xh hier werkt, dat geeft toch wat meer zekerheid over eventuele vervangers en het is qua communicatie dan ook een stuk strakker. Ben benieuwd naar de freakactie dit jaar!

Bunkerblaster was topper. Zeker voor een gratis box. Echt Evo product.

Hopelijk komend jaar weer dezelfde actie. Dan is de kans groot dat zeker weer een aantal boxen hier bestel.

Gewon een top-actie!

mijn gevoel bij orthen is dat er over het jaar zoveel mogenlijk verkocht wordt en ze later in het jaar wel gaan kijken of het allemaal leverbaar is.
ik heb daar zelf geen problemen mee aangezien de prijzen daardoor super laag zijn.
ben je echt opzoek naar een bepaald productiejaar dan moet je niet bij orthen zijn...

Prijzen kunnen laag zijn, maar primair wil ik gewoon hebben wat ik bestel, en dat is voor mij dus ook de reden geweest om niet meer bij Orthen te bestellen.
Je rijdt het halve land door om juist die paar potten te hebben voor de juiste prijs, en vervangers die dan vaak worden aangeboden kunnen wel goed zijn, maar als ik die wou had ik ze wel besteld.
Ik laat dan ook meestal gewoon terugbetalen wat er niet is, omdat anders een winkel/importeur alleen maar beloond wordt voor dit gedrag.

Ik had dit jaar met de "Return of the Phoenix", niet geleverd vanuit leverancier en heb hier alle begrip voor. Als vervanger de "Crazy Ghost" ontvangen. Als je dit op een later moment terug kijkt zit hier natuurlijk wel een verschil in.

Verder dik tevreden en zal er volgend jaar weer bestellen. De volgende keer alleen wel goed op letten welke vervangende artikelen je krijgt.

Om nog een terug te komen op mijn "klacht". Dit is netjes opgelost door Gilbert, zoals verwacht uiteraard. Super winkel die altijd op zoek is naar de oplossing mocht er onverhoopt een keer iets niet helemaal lekker gaan.

Het enige probleem nu is dat de webshop nog niet online is :-D :-D Aftellen maar weer!

Ik heb hier de 29e 's ochtends mijn vuurwerk opgehaald, was rustig en al het vuurwerk stond klaar. Aangezien ik ziek was, heb ik er helaas niet heel erg van kunnen genieten. Omdat de bunker blaster er op was, kon ik zelf een andere uitkiezen, dus heb ik de serenity gekozen, prima vervanger wat mij betreft. Top winkel en volgend jaar waarschijnlijk weer terug.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan