[Freakactie 2018] Freaks Orthen

• Topic starter Topic starter 3xh
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
orthen of tolburg?

Bij mij hadden ze geen Transbomber vanmiddag, maar zie dat jij er 3 hebt?!
en de tropical night.. of is die van een andere winkel?

orthen.
transbombers waren er inderdaad nog, festival show 150 kwam net aanrijden (in de vrachtwagen) en verder was alles er (behalve failing spirits en white red rebel)
vervangers word nooit moeilijk over gedaan door gilbert en prima geregeld!
tropical night stond toevallig nog in mn auto van die middag (pyrostore lichtevoorde) die had nog wat tropical night en ive got the power,en natuurlijk ook brasilian box nog ff meegepakt voor 75

Mooi prijs voor de brasilian box!
orthen.
transbombers waren er inderdaad nog, festival show 150 kwam net aanrijden (in de vrachtwagen) en verder was alles er (behalve failing spirits en white red rebel)
vervangers word nooit moeilijk over gedaan door gilbert en prima geregeld!
tropical night stond toevallig nog in mn auto van die middag (pyrostore lichtevoorde) die had nog wat tropical night en ive got the power,en natuurlijk ook brasilian box nog ff meegepakt voor 75

vervangers word nooit moeilijk over gedaan
Dat is mijn ervaring niet helaas. Ik had ook 8 x falling spirtits (500 grammers) besteld. En ik mocht van de vrouw achter de balie voor 40 euro wat uit gaan zoeken (losse verkoop prijs?!).

Ook ik ben in mijn maag geduwd met een Rambam 3.0 terwijl ik op 3 januari 2 maal de Rambam 2.0. bestel zodat ze lekker droog waren.

Het mailcontact met Gilbert was top, er werd snel op gereageerd, maar voor de rest ben ik niet heel tevreden eigenlijk. Ook was bij mij de Bunkerblaster er niet en mocht ik kiezen uit losse cakeboxen, ik wilde juist zoveel mogelijk compounds.

Mijn vriendin had ook een bestelling geplaatst en wilde 2 x de solarstorm (150 p/s) + de 8xfalling spirits die niet geleverd konden worden voor de skyline on fire (bij elkaar was het adviesprijs 2 x solarstorm 300 en wat ik betaald had voor de blue falling spirits kom je ook rond die prijs), eventueel tegen kleine bijbetaling. Dat mocht dan niet. Ik vond haar helaas weinig meegaand.

Helaas deel ik je mening dus niet, ondanks dat ik via de mail goed geholpen ben door het jaar heen.

Dat is mijn ervaring niet helaas. Ik had ook 8 x falling spirtits (500 grammers) besteld. En ik mocht van de vrouw achter de balie voor 40 euro wat uit gaan zoeken (losse verkoop prijs?!).

Staat een beetje los van Orthen, maar ik heb dit gisteren vaker gemerkt: als een via de freaksite besteld artikel niet leverbaar is, kan men een vervanger uitzoeken, maar worden wel de reguliere verkoopprijzen gehanteerd. Weg voordeel van de freaksite + een teleurstelling dat je bestelde product niet in je tas of doos mee naar huis gaat.

Mijn voorganger bij BredaVuurwerk ook. 2 losse cakes t.w.v. 50,- in totaal waren er niet, en hij mocht voor 50,- het dumbum blokkie van 64 shots meenemen voor 49,95, terwijl deze op de freaksite voor 34,95 / 36,95 werd aangeboden. Zucht.

Wat zou jij willen dan? Dat men de adviesprijs gebruikt om vervolgens tegen freakprijzen iets uit te zoeken? Vaak is de freaksite niet meer online en heeft niet alles op de freaksite gestaan.
Dus zou het freakprijs tegen freakprijzen zijn of adviesprijs tegen adviesprijzen.

Daarnaast doen ze over het algemeen bij VWB niet zo moeilijk met alternatieven.

Staat een beetje los van Orthen, maar ik heb dit gisteren vaker gemerkt: als een via de freaksite besteld artikel niet leverbaar is, kan men een vervanger uitzoeken, maar worden wel de reguliere verkoopprijzen gehanteerd. Weg voordeel van de freaksite + een teleurstelling dat je bestelde product niet in je tas of doos mee naar huis gaat.

Mijn voorganger bij BredaVuurwerk ook. 2 losse cakes t.w.v. 50,- in totaal waren er niet, en hij mocht voor 50,- het dumbum blokkie van 64 shots meenemen voor 49,95, terwijl deze op de freaksite voor 34,95 / 36,95 werd aangeboden. Zucht.

Klinkt niet best!
Ik heb dit nog niet meegemaakt,maar dan ben je zwaar de Sjaak, als je de boxenactie heb en 2 van jou bestelde boxen niet zijn geleverd.

Wat zou jij willen dan? Dat men de adviesprijs gebruikt om vervolgens tegen freakprijzen iets uit te zoeken? Vaak is de freaksite niet meer online en heeft niet alles op de freaksite gestaan.
Dus zou het freakprijs tegen freakprijzen zijn of adviesprijs tegen adviesprijzen.

Wat ik zou willen? Dat ik niet de dupe ben van het feit dat er een artikel niet op voorraad is.

Ik zou me namelijk behoorlijk genaaid voelen als de Mega Willows er bijvoorbeeld niet is. Heb ik dan 115,- (of zoiets) voor betaald in de freakactie, maar als vervanger mag ik dan (ook weer bijvoorbeeld) de Colorfull city uitzoeken, die ik tijdens diezelfde freakactie voor 79,95 kon kopen, maar nu 129,95 kost.

Kortom, ik als een freaksite artikel er niet meer is, wil ik een alternatief tegen een freaksite prijs. Lijkt mij wel zo eerlijk.

Dan zijn we het denk ik met elkaar eens. :)
Volgens mij moet een winkel kijken naar de adviesprijs van een artikel besteld in de freakperiode en voor die waarde zou dan een vervanger uitgezocht mogen worden.
Ik dacht dat jij bedoelde dat je de waarde (advies prijs)van een artikel wil gebruiken om tegen freakprijzen iets uit te zoeken.

Wat dacht je van de adviesprijs pakken van het product wat niet meer geleverd wordt en voor deze adviesprijs nu iets uitzoeken? Hoe moeilijk kan het zijn.

btw niet tegen Orthen specifiek dit, maar dit lijkt me normale gang van zaken.

-edit, ook verkeerd geïnterpreteerd.

We hadden de helft van de tramsbombers geleverd gekregen. Evenals de secretsalute.
Balen natuurlijk!! Aangezien we maar 1 levering van rubro kregen.
We kwamen er 10 tekort. Dus er zijn mensen geweest die ze niet gehad hebben.
We hebben het zo goed mogelijk proberen op te lossen. De evo bomber en zelfs de serenity heeft als vervanger gediend of men heeft zijn geld retour gekregen.
Nogmaals onze excuses voor dit ongemak. We gingen voor 100% levering. helaas is het 95% geworden.

Dag 3xh,

Ik heb geen haat, ben heeeel blij met mijn vervanger van de transbomber.
Ben ook zeker goed en vriendelijk geholpen in de winkel, jongens hebben me goed geholpen met de auto laden.

Als je natuurlijk vooraf besteld, bestelling ergens in het voorjaar gedaan.. ga je er wel vanuit dat je het krijgt, daarbij had ik ook de Evo Bomber besteld (niet het zelfde, maar vergelijkbaar). Dus vond het ook niet zon probleem.

Maar was gewoon benieuwd, of de transbomber wel was geleverd of helemaal niet.
of maar een x-aantal.

Gek, ik ben nu twee keer bij Orthen (Tolbrug) geweest en mijn ervaring is precies tegenovergesteld. Altijd meer dan goed gecompenseerd als er artikelen niet op voorraad waren of niet waren geleverd. Gewoon netjes in overleg wat anders uit mogen zoeken waarbij er niet op een eurootje meer of minder werd gekeken.

Ook ik ben in mijn maag geduwd met een Rambam 3.0 terwijl ik op 3 januari 2 maal de Rambam 2.0. bestel zodat ze lekker droog waren.

Het mailcontact met Gilbert was top, er werd snel op gereageerd, maar voor de rest ben ik niet heel tevreden eigenlijk. Ook was bij mij de Bunkerblaster er niet en mocht ik kiezen uit losse cakeboxen, ik wilde juist zoveel mogelijk compounds.

Mijn vriendin had ook een bestelling geplaatst en wilde 2 x de solarstorm (150 p/s) + de 8xfalling spirits die niet geleverd konden worden voor de skyline on fire (bij elkaar was het adviesprijs 2 x solarstorm 300 en wat ik betaald had voor de blue falling spirits kom je ook rond die prijs), eventueel tegen kleine bijbetaling. Dat mocht dan niet. Ik vond haar helaas weinig meegaand.

Helaas deel ik je mening dus niet, ondanks dat ik via de mail goed geholpen ben door het jaar heen.

Gek, ik ben nu twee keer bij Orthen (Tolbrug) geweest en mijn ervaring is precies tegenovergesteld. Altijd meer dan goed gecompenseerd als er artikelen niet op voorraad waren of niet waren geleverd. Gewoon netjes in overleg wat anders uit mogen zoeken waarbij er niet op een eurootje meer of minder werd gekeken.

Dat was mijn ervaring zojuist helaas niet, juist omdat ik dat altijd hier lees ben ik daar teleurgesteld over. Wellicht bij de verkeerde persoon aan de balie gestaan, ik stond bij een vrouw. Maar eigenlijk kon vrijwel niks. Behalve wat ik per mail afgesproken had met Gilbert. Juist daarom was ik teleurgesteld, ik had zoveel liever positief gepraat want er wordt wel hard gewerkt.

Zelf kijk ik ook niet op een euro meer of minder, dus ik had graag de vervangende boxen voor de Bunker blasters ingeleverd en de vervaning voor de 8 x falling spirit (en heeel eventueel kleine bijbetaling) voor een Skyline on Fire, maar dat kon niet bij haar..

vanochtend stond ik om 7 uur bij Orthen voor de deur , ik was voorlopig de eerste en de enige dus lekker me bestelling ingeladen , geen vochtige boxen en vijf minuten later weer op huis aan , prima

Dat was mijn ervaring zojuist helaas niet, juist omdat ik dat altijd hier lees ben ik daar teleurgesteld over. Wellicht bij de verkeerde persoon aan de balie gestaan, ik stond bij een vrouw. Maar eigenlijk kon vrijwel niks. Behalve wat ik per mail afgesproken had met Gilbert. Juist daarom was ik teleurgesteld, ik had zoveel liever positief gepraat want er wordt wel hard gewerkt.

Zelf kijk ik ook niet op een euro meer of minder, dus ik had graag de vervangende boxen voor de Bunker blasters ingeleverd en de vervaning voor de 8 x falling spirit (en heeel eventueel kleine bijbetaling) voor een Skyline on Fire, maar dat kon niet bij haar..

Deze keer ook weer bij Orthen geweest en waarschijnlijk door dezelfde vrouw geholpen. Was niet echt vriendelijk en simpele vragen werden best wel bot beantwoord. Blij dat alles er was, anders waarschijnlijk een vergelijkbare discussie gehad?

Laatst bewerkt:
Voor het zoveelste jaar op rij weer goed geholpen bij orthen, en ook bij was er een product niet. Maar is netjes opgelost. Voor degene die zich tekort gedaan voelen, mail gewoon ergens half januari met je verhaal, ik ken Gilbert toch wel als een van de simpatiekere verkopers en doet zich zelf liever iets kort qua vervangers dan de klant.

Vanochtend om 08:00 bestelling gehaald, was even zoeken, stond ergens achteraan.
Helaas was de Bunker Blaster nog niet geleverd,maar daarvoor in de vorm van de Serenity een topvervanger gekregen. Ook was er maar één van de vier Blue Falling Spirits beschikbaar, opzich vreemd ondat ik die al in januari besteld had. Maar voor de drie ontbrekende Falling spirits, vier Color Ghost gekregen. Was nog erg rustig in de winkel en ik stond zo weer buiten.

Volgend jaar zeker weer! Topservice van de hardwerkende mannen en vrouwen, bedankt!

als je door gilbert of 3xh geholpen wordt is dit echt totaal geen probleem, de mensen achter de toonbank hebben er gewoon veel minder verstand van.
je kan ook niet verwachten dat als je een 500 gram super slecht potje voor 5 euro in kan kopen en hij niet geleverd wordt, ze echt geen andere 500 grammer mee gaan geven ter vervanger....

als je door gilbert of 3xh geholpen wordt is dit echt totaal geen probleem, de mensen achter de toonbank hebben er gewoon veel minder verstand van.
je kan ook niet verwachten dat als je een 500 gram super slecht potje voor 5 euro in kan kopen en hij niet geleverd wordt, ze echt geen andere 500 grammer mee gaan geven ter vervanger....

JA, maar ik werd niet door hun geholpen. Dus dan moet ik het doen met de antwoorden van die vrouw die me wel helpt.

Ik hoef ook echt geen 8 keer 500 grammers. Maar voor 40 euro iets uitzoeken is wel weer het andere uiterste toch? De color ghost hierboven is wel goed opgelost (super super - te - goed zelfs).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan