[Freakactie 2018] Freaks Orthen

• Topic starter Topic starter 3xh
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Net zoals voorgaande jaren weer snel en top geholpen. Ik wil het Vuurwerk Orthen team weer bedanken voor hun topservice :D.

Ik had ook last van het minpuntje van die geparkeerde Mercedes bus recht voor de ingang van Orthen!

Net als vorig jaar binnen 15 minuten weer weg, ondanks de drukte en inderdaad die grijze bus die recht voor de ingang geparkeerd stond, met aan beide kanten een halve meter ruimte waar iedereen langs moest met al zijn boxen. Ik vraag me sterk af of dit een bewuste actie is geweest, omdat ik me niet kan voorstellen dat iemand met nog enige bruikbare hersencellen dit doet zonder na te denken?

Verder fantastisch geregeld, en als klap op de vuurpijl een gratis Bunker Blaster.
Wat een top kado! Ik vond 'm in Pijnacker al geweldig en toen kwam ie net van de boot!
Dus als ik 'm nou eens een jaartje laat drogen...?

Gilbert en kornuiten, jullie hebben het prima op de rit de laatste jaren.
Ik vind het knap!
Bedankt en tot volgend jaar weer!

Klopt het dat je geen verzamelbon krijgt maar zoals nu te zien als je inlogt losse bestellingen?

Zojuist ook prima geholpen bij Orthen. Helaas stond mijn bestelling nog niet klaar maar deze werd heel snel bij elkaar gezocht.
Omdat ik via de mail had besteld was het tijdsvak niet helemaal duidelijk waardoor de bestelde Rotp er nog niet waren. Kan gebeuren natuurlijk en is erg netjes opgelost. Dit was de eerste x dat ik bij Orthen heb besteld maar zeker niet de laatste.
Bedankt voor de goede service en succes de komende dagen :thumbsup:

Man man man man zeg!
Even mijn gal spuwen.
Dus.

Prima geregeld allemaal weer.
Ik heb de mogelijkheid om mijn jaarlijke box te wijzigen en de bestellen was op 2 artikelen na in orde.
Even doorgeven en Remco (3XH) heeft het prima geregeld allemaal.

Voor de rest mijzelf verbaast wat er allemaal werd weggesleept.
Volgens mij zijn die bunkers een meter omhoog gegaan.

Vuurwerk Orthen prima geregeld en tot cola maar weer.

Ok, eigenaresse van de bus gebonden! Ze werkt er zelf! Ik heb er wat van gezegd. Maar ze had de sleutel niet bij zich...
De krassen door de sjouwers vond ze niet erg.

Ik heb er wat van gezegd. Maar ze had de sleutel niet bij zich...

Dus het kan zo maar zijn dat iemand een sleutel vindt in een vuurwerk doos/box.
1 januari een gratis Mercedes busje ophalen.
Krassen natuurlijk inbegrepen, ach wat zal het toch lekker rotten, hoef je ook geen kraslot te kopen. :D

Ook ik ben weer prima geholpen bij Orthen, Binnen 10 minuten de zaak weer verlaten, Ook bij mij stond de bus nog in de weg en ik heb daarom de toonbank gesloopt.. Nee gekheid, doordat een box omviel op de balie brak helaas het ruitje RIP.

Eerste keer..maar was zo weer buiten :) perfect geholpen en blij met me bunker blaster al is die helaas wel erg vochtig..maar ja gelukkig nog even om te drogen..bedankt en naar verwachting tot volgend jaar :)

Vanochtend weer prima geholpen bij Orthen, M'n bestelling stond al klaar. Het was lekker rustig rond 6.30 en nog even met Remco gebabbeld. Yellow river die ik kreeg is van 2018, ben benieuwd hoe die presteert. Tot volgend jaar maar weer.

Wat een mooie zaak. Was hier de eerste x. super vet en zwaar ding die bunker blaster. super goed geholpen. tot volgend jaar

Vanochtend weer prima geholpen bij Orthen, M'n bestelling stond al klaar. Het was lekker rustig rond 6.30 en nog even met Remco gebabbeld. Yellow river die ik kreeg is van 2018, ben benieuwd hoe die presteert. Tot volgend jaar maar weer.

en de gratis box??? :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan