[Freakactie 2018] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste bredavuurwerk, kunnen jullie in deze drukke periode ook de mailboxen checken en beantwoorden, ik wacht al meer dan een dag op antwoord?

Beste bredavuurwerk, kunnen jullie in deze drukke periode ook de mailboxen checken en beantwoorden, ik wacht al meer dan een dag op antwoord?

Je wacht al meer dan een dag op een antwoord?! Trek je het nog wel? Misschien moet je gewoon een beetje geduld hebben... er wordt op een dag vast meer gedaan dan enkel de hele dag achter de pc wachten tot er weer een mailtje binnenkomt.

Denk dat het wel langer word als een dag wachten. Dus zal maar vast een valiumpje nemen om rustig te blijven. Carnaval komt eraan en daar zullen ze voorrang aangeven gezien dat ook een drukke periode zal zijn.

Die hebben we gisteren beantwoord. Overigens begint bij ons de carnavalsgekte. Dit wil zeggen de drukte van oud en nieuw maar dan vier weken lang. We streven er na om alles binnen uiterlijk 2 werkdagen te beantwoorden.

vandaag zullen ook bij ons de Evolution prijzen worden aangepast

Hebben jullie toevallig nog een platinum box liggen? Wanneer wordt de outlet weer aangevuld met nieuwe toppertjes?

Hebben jullie toevallig nog een platinum box liggen? Wanneer wordt de outlet weer aangevuld met nieuwe toppertjes?

Op het moment heb ik hem niet meer op voorraad helaas :(
Wellicht dat hij nog wel toegevoegd gaat worden, maar dat is dan pas als hij hier in de vuurwerkkluis ligt ;)

zijn er nog producten die jullie wel hebben en niet op de site staan of staat op de site alles wat jullie aanwezig hebben ?

Ik vermoed dat dit nog wel even gaat duren. Veel importeurs wachten ook pas tot de warme maanden met het bekend maken van hun nieuwe producten. Aangezien het via die importeurs gaat zal ook de BredaVuurwerk lijn eerst een ontwikkelingstraject door moeten. Dat de box een geweldig succes was is natuurlijk wel heel tof en maakt nieuwsgierig naar meer!

Iemand ervaring met een kortingscode bij deze winkel? Ik zie deze optie bij het afrekenen. Kan ik er ergens één aanschaffen? Wil er graag één cadeau geven.

Dank alvast!

Kortingscode is denk ik meer voor als je een karton wilt aanschaffen en dat je dat via die code dan voor de afgesproken prijs kan doen. Wat jij bedoelt is een cadeaubon en die zou je denk ik wel via Bredavuurwerk kunnen regelen.

Ze zijn trouwens druk bezig met carnaval dus ik zou het even na februari gaan proberen om contact met ze op te nemen. En ik ga proberen zo lang mogelijk uit te stellen om een 2e bestelling te doen, kijken wie het langer volhoud.. :D

Kunnen we van jullie binnenkort nog een update verwachten? Het seizoen is nog lang, maar je weet nooit wat er nog ergens verscholen in de bunker staat! :p

Beste Bredavuurwerk, ik hoop dat jullie de carnaval goed zijn doorgekomen? Komt er nog een update van het huidige aan aanbod? Ik ben nog op zoek naar een transbomber.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan