Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ben zelf redelijk nieuw met deze winkel, leek me leuk om hier een keer vuurwerk te gaan halen en langs te komen bij de freakmiddag.
Iemand die wat tips kan geven over beste prijs/kwaliteit verhouding cakeboxen. Ik zie door de bomen het bos niet
Zelf zeer tevreden geweest over cakeboxes zoals, cruel traction, sick six, transbomber, crashbox. Ben o.a. ook opzoek naar alternatieven of leuke acties
Thanks! Ik zag trouwens dat als je voor €300 besteld, je 30% gratis vuurwerk kan krijgen, echter vraag ik me af hoe dit werkt. moet ik hier ook een coupon voor hebben net als extravuurwerk600?
Waar zag je dat Chris?
Op onze reguliere site www.bredavuurwerk.nl kun je of voor gratis vuurwerk of voor korting kiezen, exact zoals het staat aangegeven. Op de freaksite gelden enkel de freakprijzen.
Komt de on the beat van pangu nog terug op voorraad? Wilde 'm zojuist bestellen.
Edit: Dat is toevallig. Ik zie dat ik niet de enige ben.
Het kan misschien te maken hebben met de items in je mandje? Ik zet de melding door naar onze ICT-er.
Als 'ie dit jaar terugkomt is het helaas niet in op de freaksite.
Algemeen bericht over de afgekeurde Visions of Ectascy: Ook wij vinden het jammer dat de Visions is afgekeurd. We hebben een aantal 2017 versies staan, helaas niet voor iedereen. Daarnaast is een versie garanderen niet altijd even makkelijk. Gedurende de verkoopdagen is het enorm druk en loopt er veel personeel rond. Een fout met uitgeven is snel gemaakt. Door een upgrade in het systeem kregen een paar maanden geleden ineens ook een grote uitdaging wat betreft de voorraadstatus. Mochten we de visions niet aan jou kunnen uitleveren, dan mag je natuurlijk iets anders uitzoeken. We proberen alle afkeurproblemen zo goed mogelijk op te lossen. Onze excuses voor een eventuele teleurstelling.
Daarnaast gaan een aantal items de komende dagen in prijs stijgen
Toch hoop ik wel dat de outlet bestellingen tijdens de freaknacht de juiste batch bevatten, je bestelt tenslotte niet voor niks al in januari om daar zeker van te zijn, werd toen ook vermeld dat het fysiek aanwezige voorraden waren.. Maar ik heb daar alle vertrouwen in dat jullie daar voor gaan zorgen![]()
Toch hoop ik wel dat de outlet bestellingen tijdens de freaknacht de juiste batch bevatten, je bestelt tenslotte niet voor niks al in januari om daar zeker van te zijn, werd toen ook vermeld dat het fysiek aanwezige voorraden waren.. Maar ik heb daar alle vertrouwen in dat jullie daar voor gaan zorgen![]()
Wij doen zeker ons best! Geen zorgen. Je hebt vorig jaar zelf mogen ervaren dat we altijd ergens een oplossing voor hebben!![]()
Is de transbomber bij jullie compound of is het een cakebox?