[Freakactie 2018] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Snap ook niet waar dit vandaan kom. Precies wat jij zegt Geert, Evo boxen zijn even duur als tijdje geleden maar derest is gewoon allemaal goedkoper dan wat het was. Sommige prijzen worden pas aangepast als je het artikel indrukt, misschien dat dat voor misverstanden zorgt.

Wie zal het zeggen. Terwijl dat bij de meeste nu toch echt al is aangepast.

Laatst bewerkt:
Black Friday? Black Weekend zul je bedoelen! Wij knallen het hele weekend door!

Limited edition box 1 Van €179,95 voor €87,95
Limited edition box 3 Van €99,95 voor €49,95
Mega 6 star Van €75 voor €64,95
Lights of heaven 2.0 Van €44,95 voor €14,95
Artillery Van €150 voor €89,95

Binnen een uur zijn de producten te bestellen

Nou niets op aan te merken wat een fantastische prijzen weer
Zojuist nog even voor een flink bedrag besteld echt enorm blij met deze zaak!
Tot de 28e bedankt!:handsup:

Zo net nog even twee bestellingen gedaan.

Bedankt weer Bredavuurwerk voor alle mooie acties en goede prijzen. Ondertussen staan er 4 leuke bestellingen bij jullie in de order.

Tot wanneer is eigenlijk de freakpagina online? Maybe dat ik december nog een klein bestellinkje doet. Ik heb mijzelf nu gezegd voorlopig even niet meer op vuurwerksites te komen :p

3 jaar geleden weer begonnen met vuurwerk afsteken omdat ik vanaf mijn 17de ofzo altijd wel een Awakenings o.i.d. pakte tijdens O&N. Maar het loopt nu alweer de spuigaten uit. Weer net zo maf als vroeger :bonk:

Als ik Artillery toevoeg in winkelwagen geeft hij niet de 89,95 zoals op freaksite (cyber monday) staat vermeld en zie ook nergens dat ie wordt verrekend..??

Black weekend is voorbij, Cyber Monday it is! De actie loopt alleen vandaag dus maak er gebruik van voor het voorbij is!

Evo Bomber Voor €75
The Branco Voor €115
The Corolla Voor €99.95
Time Rain Box Voor €99.95
3x Heaven Voor €99.95
Fairytail assortiment Voor €99.95
Solar Storm Voor €99.95
Polaris Voor €24.95

Hoi., ik probeer genius box te bestellen a 65,- euro maar krijg deze niet toegevoegd op bestellijst..krijg ook 2 tegenstrijdige meldingen ,ene zegt niet op voorraad en andere bij product zegt dat ie wel gewoon op voorraad is.. graag reactie aub..m vr gr

w02wde.jpg

Kom allen! Aanmelden kan via een PM met je naam, forumnaam, e-mail adres en je aantal introducees. Per aanmelden + introducees krijg je 1 goodiebag. Hebben we er meer over, dan delen we ze natuurlijk uit. Hij zit dit jaar weer vol met vuurwerk, dus je zult er aan het einde van 't jaar voor terug moeten komen! :)

Hoi., ik probeer genius box te bestellen a 65,- euro maar krijg deze niet toegevoegd op bestellijst..krijg ook 2 tegenstrijdige meldingen ,ene zegt niet op voorraad en andere bij product zegt dat ie wel gewoon op voorraad is.. graag reactie aub..m vr gr

Vermoedelijk heeft dat te maken met de voorraad indexering. Hij is namelijk compleet uitverkocht! :)

Wij hebben weer een aantal producten van Broekhoff voor jullie toegevoegd

Blue mine to big gold spinners van €69.95 voor €34.95
Big silver spinners van €74.95 voor €33.25
Brocade bomber van €44.99 voor €29.99
Crown shell rockets van €44.95 voor €19.50
Don vita van €74.99 voor €41.99
Gold mine van €149.95 voor €83.99
Green blink w. green blinking tail van €36 voor €17.50
Lemon peony w. lemon tail and mine van €36 voor €17.50

Ik lees in het topic van Visions of Ecstacy dat de 2018 versie is afgekeurd.

Bredavuurwerk neem aan dat een gros van jullie bestellingen ook deze versie zal bevatten?

Vanavond hebben we helaas een mail van Evolution gehad:

Uit een steekproef is gebleken dat onderstaand item niet voldoet aan onze Evolution kwaliteitseisen en/of geldende CE. Wij zullen openstaande orders/reserveringen hierdoor niet uitleveren en zullen dit product tijdelijk of definitief uit de verkoop halen.

Artikel: Visions of Ecstacy
Art.nr: SSB-120-A
Batch: 2018
Jaar: 2018

En zo ja. Hoe wordt dat opgelost? Uiteraard hoop ik dat ik op tijd heb besteld voor een 2017, maar dat is even afwachten dus :]

Gek dat ze nog genoeg hebben veranderd aan de 2017 versie om het te verkloten eigenlijk, was een prima ding...

En zo ja. Hoe wordt dat opgelost? Uiteraard hoop ik dat ik op tijd heb besteld voor een 2017, maar dat is even afwachten dus :]

Gek dat ze nog genoeg hebben veranderd aan de 2017 versie om het te verkloten eigenlijk, was een prima ding...

Of misschien een gevalletje pp.. 'pure pech' who knows

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan