Bredavuurwerk
VWC lid
Misschien ben ik tr snel hoor, maar de nieuwe producten zijn bij mij niet zichtbaar. Gaaf trouwens dat er acties komen. Dat wordt extra inkopen![]()
Word aan gewerkt, binnen ongeveer een half uur zou het zichtbaar moeten zijn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Misschien ben ik tr snel hoor, maar de nieuwe producten zijn bij mij niet zichtbaar. Gaaf trouwens dat er acties komen. Dat wordt extra inkopen![]()

Zelf keek ik er ook overheen maar dus vanaf donderdag 00:00 pas.LET OP! vanaf donderdag 00:00 t/m vrijdag 00:00 komt onze black friday actie online!
Neem aan dat je het over de Thunder Air bomb hebt? Staan er gewoon hoorZijn ze nu al op?![]()

Zelf keek ik er ook overheen maar dus vanaf donderdag 00:00 pas.
Krijg je net als vorig jaar een bevestiging van aanmelden?![]()
Ik krijg bij veel producten nu de error pagina niet gevonden..
Ik krijg bij veel producten nu de error pagina niet gevonden..
Beste Freaks,
Op de freaksite kun je via het kopje 'Black Friday' zien welke producten er vanaf vanavond extra voordelig verkrijgbaar zijn. Zijn er nog producten die jullie graag zouden willen zien?

Beste Freaks,
Op de freaksite kun je via het kopje 'Black Friday' zien welke producten er vanaf vanavond extra voordelig verkrijgbaar zijn. Zijn er nog producten die jullie graag zouden willen zien?
De Piromax Salute mag er ook bij! En graag nog de Pangu boxen zoals On the Beat en Colorful City etc.
Ik zie ze , zijn die prijzen al met black friday actie of gaat dat er nog af