[Freakactie 2018] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
All Nightmare Long besteld met nog een stuk of 8 mooie 500 grammers.

All Nightmare Long is spotgoedkoop tot einde avond. Maar waarom wordt dit de cake van 2017 genoemd, zo bijzonder oogt hij niet op de video's. Misschien kan iemand het uitleggen?

Bijna all nightmare long halsoverkop gekocht, maar als ik eerlijk ben is die gewoon zeer saai voor meer dan de helft.
Dan toch liever binnenkort nog breda's finest scoren.

Jongens het is bijna weekend, hebben jullie suggesties voor een weekend deal?

Aangezien mijn budget geen hele grote bedragen meer toe laat. Zal een aantal cakes voor leuke prijzen wel een goed idee zijn. Zo kan ik toch nog wat meepakken. Dan denk ik aan een aantal 500 grammers voor mooie prijsjes ergens rond de 20 euro:)

Gekke Hollander! :bonk: :p

Zonder gekheid, inderdaad een paar dikke 500-grammers voor een lekker prijsje kan ik e.v.t. ook nog wel wat budget voor vrijmaken!

Lekker opbouwen rond ongeveer 23.00u! :D
Was uiteraard een grapje :p

Zelf zoek ik nog leuke compounds voor een scherpe prijs :D

Ja je hebt inderdaad gelijk, blijkbaar is de voorraad weer aangevuld ofzo :thumbup: (ik heb de serenity genomen omdat deze op niet op voorraad stond).

Deze acties waren wel heeeel lekker ja. :wink: maar ik ben hopelijk nu wel écht klaar.

:) dat heb ik vaker gehoord.

Ik zie de haloweenactie nu pas en daar ben ik eigenlijk blij mee. Stonden weer een paar mooie tussen en ik nu heb ik nik sbesteld... geeft zichzelf een schouderklopje :bonk:

Ik sluit me aan bij een aantal anderen: ik zou een paar mooi 400/500 grammers voor een leuke prijs niet verkeerd vinden. Meer in de richting van de Venom Box tijdens de Halloween actie.

Ik geef zelf bijvoorbeeld niet snel meer dan 20,- uit aan een losse cake (of het moet echt iets heel bijzonders zijn). Sommige cakes vallen daardoor net buiten mijn budget, maar als deze er binnen vallen, voel ik alweer een volgende bestelling aankomen.

Actie op wat waaiers zou top zijn of een setprijsje van 3 pangucakes waaronder yellow river? Of koop deze box en krijg deze cake gratis.. en die 54.95 cake van mania zou ik voor een leuk bedrag zeker overwegen😋

Dumpdeal 5/ Mega 6 Star Assorted wordt bij verschillende winkels nog steeds aangeboden voor 55 a 60 euro. Ik heb eigelijk weinig zin om weer 10 winkels af te rijden. Ik moet toch nog een bestelling plaatsen bij jullie maar wanneer dit assortiment nu als weekenddeal kan worden aangeboden.

Plaats ik dit weekend nog een bestelling en eind november ook nog één.

Onze eerste weekenddeals lopen t/m maandag 5 november 00:00
Cakebox 2 voor €39,95
Dragon Flying voor €24.95
King Coronation voor €21,95
Rolling Thunder voor €19,95
Spring Fairyland voor €22.95

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan