[Freakactie 2017] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ergens op een bunkerfoto zag ik ze ook nog opstaan, echter nooit de website zien staan. Maar 29,95 zou ik er persoonlijk niet voor betalen. Vond de matrix van burnit en barely legale salute report leuker (prijs, snelheid en hardere(m.n.fellere)knal. Wel benieuwd hoe de air damage dit jaar presteert,of dat de 2016 versie wordt verkocht.

Ergens op een bunkerfoto zag ik ze ook nog opstaan, echter nooit de website zien staan. Maar 29,95 zou ik er persoonlijk niet voor betalen. Vond de matrix van burnit en barely legale salute report leuker (prijs, snelheid en hardere(m.n.fellere)knal. Wel benieuwd hoe de air damage dit jaar presteert,of dat de 2016 versie wordt verkocht.

Ze waren de eerste dag van de freakactie direct uitverkocht Eelco! :wink: Uiteraard niet voor de volle mep haha :)

Big 19 zal deze week worden toegevoegd aan het assortiment van haulerwijk

Ok dan heb ik ook een tripje langs haulerwijk helaas, maargoed kan ik alvast een karton reserveren? :))

Komt wel goed uit trouwens in haulerwijk hebben ze nog een x aantal producten die nog gehaald moeten worden, denk dat de outlet dit jaar mijn complete collectie wederom verzorg.

Vraagje: die chinese rol big is dat de black celebration cracker van cafferata zoals de afgelopen jaren?

Zoals jullie weten zal de Viper van Wolff dit jaar niet binnenkomen! Deze week zal ik met iedereen contact zoeken voor een passende oplossing! :)

Zoals jullie weten zal de Viper van Wolff dit jaar niet binnenkomen! Deze week zal ik met iedereen contact zoeken voor een passende oplossing! :)

Erg jammer was een van mijn favoriete cake's dit jaar, maar vuurwerkoutlet kennende komt er zeker een passende oplossing:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan