[Freakactie 2017] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook dit jaar weer meer gekocht dan begroot, maar wederom weer een top collectie kunnen inslaan. Nu nog een paar weken wachten en dan lekker stoken! Misschien ben ik nog te verleiden met een mooie actie. Bedankt, Ook namens mijn bankrekening en vrouw!!

We hebben al een aantal keer de vraag gekregen waarom de afhaalblokken tussen 6-9 niet meer te vinden zijn op onze website in Vierhuizen.

We hebben een maximum aantal orders ingesteld om de doorstroom en logistiek soepel te laten verlopen. Deze aantallen hebben we inmiddels ruimschoots bereikt! Het is daarom niet meer mogelijk om deze tijden nog te selecteren op de webshop :wink:

Op de valreep nog even een kleine bestelling gedaan. Onwijs bedankt voor alle mooie aanbiedingen!
Ook buiten budget gekomen, maar een hoop mooie producten ervoor terug!
Ik heb er zin in en kijk ook al uit om in het nieuwe jaar weer te shoppen.

Via de Pm kreeg ik de vraag of wij de Double Trouble en Blown Out wel uitleveren aangezien hier op het forum werd aangegeven dat deze niet binnen zouden komen uit China.

We hebben deze producten ruimschoots op voorraad staan in de bunker en zullen deze gewoon leveren! :)

Tevens zullen de bestelde Smash Box 2 gewoon geleverd worden!

Het is 1 december dat betekend het officiële einde van de Freakactie!

Iedereen bedankt voor het bestellen! :D Mohcten er vragen zijn over de bestelling zijn wij altijd te bereiken.

Wij hopen in januari weer online te gaan met een knallende 'Vroege Freakactie!'

Thanx toppers voor het mooie vuurwerk.
Hopelijk doen jullie meer heron in Groningen, ben in ieder geval blij met de element e.
En een filmpje van de commander :D of wat voor effect goud of blink :frusty:

Wilde nog gebruik maken van de weekactie, maar zie dat het nu officieel voorbij is. Maar ach, we hebben al een hele mooie bestelling staan bij jullie. Dank jullie wel voor deze geweldige acties, en tot de 29e!

Nee hoor :) de normale prijs van de transbomber is €99 hij staat nog steeds op €75 in Haulerwijk

Is iets niet goed gegaan met de internetinstellingen vermoed ik, refresh gedaan en staat er nu inderdaad wel. Meteen besteld ook :D Nogmaals bedankt voor jullie topacties!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan