[Freakactie 2017] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gistermiddag ook nog ff langs geweest met pekelder, de bunkers zagen er goed uit, ligt gewoon zooi:) gelukkig het 1 en ander nog ff met korting mee kunnen pakken:) al met al geslaagde middag van mij kant:p

Let op!

Aankomende week gaan we bezig met de websites om deze klaar te maken voor december!

Wat houdt dit in?

- De freakactie zal eindigen
- De prijzen zullen stijgen
- De liefhebber afhaalblokken zullen sluiten!

Wil je nog wat bestellen tegen de huidige prijzen dan kan dat sowieso vandaag nog! :wink:

Iets wat ik zelf niet aan durfde, maar nu als tip voor andere liefhebbers.

De Spinning Blue van Broekhoff betreft de oude versie, zoals men kan zien op de foto's. Hier was ook veel vraag naar in dit topic welke versie het was, maar het was onbekend (waarschijnlijk destijds nog in kartonnen verpakt).

Dus de oude versie voor een koopje:)

Mijn budget was al 20x op, maar nu is die echt 3000% op haha. Helaas kan ik hem niet meer bestellen anders kwam hij er wel meerdere malen bij:sad:

Voordat onze freakactie sluit gaan we nog één RAM actie doen! :D

Morgenavond zullen we de toppers van Zena vuurwerk aanbieden in onze winkel in Assen voor ongekende prijzen! Dit hebben jullie nog niet eerder gezien!!

Wees er snel bij! Want op is echt op!!

01.png

En dan hebben we het over de 2013 editie?
Foto van een karton zou welkom zijn?

Iets wat ik zelf niet aan durfde, maar nu als tip voor andere liefhebbers.

De Spinning Blue van Broekhoff betreft de oude versie, zoals men kan zien op de foto's. Hier was ook veel vraag naar in dit topic welke versie het was, maar het was onbekend (waarschijnlijk destijds nog in kartonnen verpakt).

Dus de oude versie voor een koopje:)

Mijn budget was al 20x op, maar nu is die echt 3000% op haha. Helaas kan ik hem niet meer bestellen anders kwam hij er wel meerdere malen bij:sad:

De website's zijn niet meer bereikbaar?dacht dat je tot na de actie in assen nog kon bestellen...
Voordat onze freakactie sluit gaan we nog één RAM actie doen! :D

Morgenavond zullen we de toppers van Zena vuurwerk aanbieden in onze winkel in Assen voor ongekende prijzen! Dit hebben jullie nog niet eerder gezien!!

Wees er snel bij! Want op is echt op!!

01.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan