[Freakactie 2017] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan ga ik voor Apeldoorn als het geen Overijssel wordt. Vlak naast de snelweg vanuit het noorden en redelijk centraal.

Dat denk ik ook, en ik hoop het.
En als het maar niet zover als vierhuizen is.

Vermoed dat ze een plek zoeken om ook Evo te kunnen dealen en dan niet al te ver van huis. Mss zuidoost hoek van de provincie, tussen Veendam en Emmen ofzo...mijn gokje, wat kunnen we winnen? :D

Ommen lijkt me een mooie optie, 2 winkels die alleen Lesli verkopen op 20 meter van elkaar, daar kunnen jullie mooi bij komen ...
Laat het effe weten voordat Groningen opent, dan hoef ik daar niet te bestellen :p:p
Mocht het Ommen niet zijn, dan stem ik ook in met Witharen. :D

Er is ook nog een outlet winkel in Roden, is hier wat minder actief op het forum maar die wordt door de meesten toch wel vergeten denk ik ;)

Nou als we dan toch bezig zijn, doe maar in Zeist :D We hebben hier zes verkooppunten en de keuze uit GBV-Weco en Broekhoff. Hoog tijd voor wat afwisseling (en wat echt vuurwerk) :)

Haha en het gissen gaat door. Geweldig dit. Is er al bekend wanneer de locatie van de nieuwe vestiging bekend wordt gemaakt? Voor de opening van Groningen?

Grand Pyro show

Van €160,00 Voor €79,00!!!

3337.1477749118.png

een professionele cakebox met 2000 gram kruit en 100 schoten, een compleet vuurwerkspektakel.

Van €160,00 Voor €79,00!!!

http://vuurwerkoutletvierhuizen.nl/artikel/grand-pyro-show

Als we toch zo door gaan dan doe de nieuwe shop maar in Heerlen. Kan je meteen langs zena, salon Roger en de Lidl en kaufland in 1 keer hahahah

De teleurstelling zal bij velen wel groot zijn wanneer de winkel toch in het hoge noorden blijktte komen..

Kan helaas nog niks concreets zeggen zeggen.
Maar het zal gaan om een locatie in noord Nederland waar bijna 50 ton vuurwerk opgeslagen mag worden:yes::handsup:

Maar het noorden betekent dus Friesland Groningen, of meer richting noord Holland. Op Texel is natuurlijk ook genoeg plek voor een mooie bunker :p

Vanaf wanneer zullen er 'Weekacties' en 'Mystery boxen/cakes' komen? Of zal dit pas later in het jaar aan bod komen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan