[Freakactie 2015] Vuurwerkland Outlet Groningen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kunnen jullie geen vestiging in breda of limburg openen,denk dat een groot succes word.
prijzen zijn niet normaal zo goedkoop.
helaas voor mij te ver weg vanuit het zuiden.

Kunnen jullie geen vestiging in breda of limburg openen,denk dat een groot succes word.
prijzen zijn niet normaal zo goedkoop.
helaas voor mij te ver weg vanuit het zuiden.

zou je wat eerder is voorgesteld beter kunnen doen zoals in utrech.

Dicht bij de belgische/duitse grens is niet handig voor outlet denk ik. Dit dus omdat het dicht bij de grens is ;-)

een filiaal in friesland nabij de afsluitdijk...desnoods pak em beet Joure....is ook al heel prettig ;-)

Het is wel een eind rijden vanuit het zuiden, maar ik denk wel dat als ze niet in Groningen hadden gezeten maar in Eindhoven, dat ik het dan ook sowieso daar had besteld. Op een grote bestelling scheelt het voldoende om de benzine er uit te kunnen halen. Een paar uurtjes rijden is niet een ramp toch ^^

Color Plum Coco [Karton]

Van €259,95 Voor €120,00

color-plum-480x477.jpg

Een 36 schots cake met rode coconut, rode plum, zilver tot rode plum en zilveren coco pistol.

Kartoninhoud 4/1

Van €259,95 Voor €120,00

http://www.vuurwerklandoutlet.nl/product/color-plum-coco/

Let op! Laatste twee karton!

Dit topic is mij te lang om weer door te spitten.
Tot wanneer zijn de freak actie prijzen? Voor dat het normale prijzen worden?

:bonk::bye:

Dit topic is mij te lang om weer door te spitten.
Tot wanneer zijn de freak actie prijzen? Voor dat het normale prijzen worden?

:bonk::bye:

Volgensmij was dat tot december
Soms zie ik ook al wel dat soms iets 10 euro was en een aantal weken later 12,50.
Ik denk dat de producten naarmate december madert gewoon wat duurder worden
Groetjes mede groninger freak

Tot zondag 29 november zijn de freakprijzen geldig! :wink:

Daarna kan je nog éénmaal gebruik maken van de freakprijzen dat is op zaterdamiddag 12 december in de winkel! :)

Misschien kom ik nog wel op 12 december. Even praatje maken en dan de bunker bekijken als het kan :yes::bonk::wink:

Bunker in Groningen afgelopen december bekeken, en erg netjes. Ik mocht zelf mijn bestelde zaken samenstellen in de uitpak bunker ;) , uiteraard ook nog wat extra's erbij genomen, omdat je in zo'n snoepwinkel nou eenmaal van alles ziet.

@vuurwerkland outlet

aangezien er steeds aanbiedingen voorbij komen...

is het mogelijk om bijvoorbeeld vandaag een bestelling te plaatsen en dan komende weken bijvoorbeeld nog 2 of 3 bestellingen?

natuurlijk kan dit maar word het dan allemaal onder 1 order nummer gestopt? kun je items toevoegen aan een bestelling die al is geplaatst? of is het anders op zijn minst mogelijk alle 3 de orders (bijvoorbeeld, denk dat ik daar rap aan ga zitten)tegelijk op te halen?

zie nu al genoeg mooie dingen voor een eerste bestelling maar ik kan mijn ongetwijfeld niet inhouden, echter zou ik 3 keer van apeldoorn --> groningen iets te gek vinden.

mvg mark

@vuurwerkland outlet

is het mogelijk om bijvoorbeeld vandaag een bestelling te plaatsen en dan komende weken bijvoorbeeld nog 2 of 3 bestellingen?

natuurlijk kan dit maar word het dan allemaal onder 1 order nummer gestopt? kun je items toevoegen aan een bestelling die al is geplaatst? of is het anders op zijn minst mogelijk alle 3 de orders (bijvoorbeeld, denk dat ik daar rap aan ga zitten)tegelijk op te halen?

zie nu al genoeg mooie dingen voor een eerste bestelling maar ik kan mijn ongetwijfeld niet inhouden, echter zou ik 3 keer van apeldoorn --> groningen iets te gek vinden.

mvg mark

Ik doe het ook via meerdere bestellingen, op de website kun je een afhaaltijd en datum aangeven, ik denk dat je dan gewoon alles in 1x kan ophalen als je gewoon dezelfde tijd plaatst steeds :)

@vuurwerkland outlet

mvg mark

Goedemiddag Mark,

Het maakt niet uit of je meerdere bestellingen plaatst :) Als je de dezelfde afhaaldag en tijd kiest staat het gewoon netjes klaar :) Je hoeft niet meerdere keren te rijden :wink:

Groeten Lars

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan