[Freakactie 2015] Vuurwerkland Outlet Groningen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Havana Palm Tree, Immortal Gold, Cruel Traction en nog een paar alleen weet ik niet meer welke.

Voor ons zijn die kortingen lekker hoor maar begrijp niet dat een importeur producten van een andere importeur verkoopt.

Kopie Vuurwerk uit Ulft... Katan komt dit jaar met een aantal kopieën van concurrenten op de markt. Oa de Ice Queen van Evolution, Cruel Traction van Wolff en de Immortal gold van Rubro.

Maar kopieën? Denk gewoon bij dezelfde fabriek(en) besteld en zelf geïmporteerd. Zolang je er een andere naam en label omheen gooit is er volgens mij qua recht niet veel tegen te doen? Katan is al jaren slim bezig een voet binnen de markt te wurmen; bij hoeveel winkels kom je al wel niet één of meerdere lijntjes tegen? Brede spreiding, startende importeurs helpen met import...slimme zakenmensen.

Havana Palm Tree, Immortal Gold, Cruel Traction en nog een paar alleen weet ik niet meer welke.

Voor ons zijn die kortingen lekker hoor maar begrijp niet dat een importeur producten van een andere importeur verkoopt.

Dit heeft denk ik te maken met de overname(gedeeltelijk) van de voorraad van de desbetreffende winkel(winkel voerde voorheen waarschijnlijk rubro). Deze boxen waren tenslotte niet in alle katan winkels te koop.

Dit heeft denk ik te maken met de overname(gedeeltelijk) van de voorraad van de desbetreffende winkel(winkel voerde voorheen waarschijnlijk rubro). Deze boxen waren tenslotte niet in alle katan winkels te koop.

Dat lijkt me onwaarschijnlijk. Deze boxen schijnen alleen door een aantal noordelijke dealers verkocht te worden. Ik vermoed megavuurwerk , giezen vuurwerk en vuurwerklandoutlet.

Dat lijkt me onwaarschijnlijk. Deze boxen schijnen alleen door een aantal noordelijke dealers verkocht te worden. Ik vermoed megavuurwerk , giezen vuurwerk en vuurwerklandoutlet.

ik doel hiermee op de rubro boxen van vorig jaar, de immortal special en fuel traction worden overigens gewoon landelijk verkocht

Dat zou echt wel ideaal zijn voor die mensen die naar Groningen gaan, gewoon een CruelTraction voor een spot prijs... Voor alle zekerheid is het beter om het forum even goed in de gaten te houden en afwachten op een beschrijving en/of film.

Groet

Incredible Fan

Van €169,99 Voor €95,00

2997-Incredible-Fan-480x480.jpg

Van €169,99 Voor €95,00

http://www.vuurwerklandoutlet.nl/product/incredible-fan/

Deden ze afgelopen jaar ook al met een aantal boxen van Rubro en Wolff. Waarom snap ik niet.

Even OFF topic:
Heb jij of een ander ook toevallig de namen of een link van deze boxen die Katan voerde. Ben wel benieuwd, maar kan ze niet zo even terug terugvinden. Wellicht kan ik daar meer info vinden op welke manier Katan dit doet?

Is het bericht niet gepast, kan het weg

Even OFF topic:
Heb jij of een ander ook toevallig de namen of een link van deze boxen die Katan voerde. Ben wel benieuwd, maar kan ze niet zo even terug terugvinden. Wellicht kan ik daar meer info vinden op welke manier Katan dit doet?

Is het bericht niet gepast, kan het weg
Denk dat er bedoeld wordt dat er orginele rubro boxen werden verkocht door katan dealers had namelijk zelf de z shape starflower van rubro via een katan dealer

Let op!! :D

De huidige weekactie zal tot zondag gelden!

Zondag avond 20.00 komen we met een super actie! Eén product voor één super scherpe prijs! Zorg dat je achter de pc zit om van deze actie te profiteren want op is op!! :wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan