Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Havana Palm Tree, Immortal Gold, Cruel Traction en nog een paar alleen weet ik niet meer welke.
Voor ons zijn die kortingen lekker hoor maar begrijp niet dat een importeur producten van een andere importeur verkoopt.
Dit heeft denk ik te maken met de overname(gedeeltelijk) van de voorraad van de desbetreffende winkel(winkel voerde voorheen waarschijnlijk rubro). Deze boxen waren tenslotte niet in alle katan winkels te koop.
Dat lijkt me onwaarschijnlijk. Deze boxen schijnen alleen door een aantal noordelijke dealers verkocht te worden. Ik vermoed megavuurwerk , giezen vuurwerk en vuurwerklandoutlet.
Deden ze afgelopen jaar ook al met een aantal boxen van Rubro en Wolff. Waarom snap ik niet.
Denk dat er bedoeld wordt dat er orginele rubro boxen werden verkocht door katan dealers had namelijk zelf de z shape starflower van rubro via een katan dealerEven OFF topic:
Heb jij of een ander ook toevallig de namen of een link van deze boxen die Katan voerde. Ben wel benieuwd, maar kan ze niet zo even terug terugvinden. Wellicht kan ik daar meer info vinden op welke manier Katan dit doet?
Is het bericht niet gepast, kan het weg
Geweldige deal alweer.
Meteen besteld natuurlijk.