Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Thanks voor het compliment! Het wordt een mix van bestaande, teruggekeerde en nieuwe artikelen.Wat super zeg. Direct aangemeld. Worden er ook nieuwe 2025 producten geschoten?
Zie boven!is er iets bekend welke producten er geschoten gaan worden.
Hoelang duurt zo'n demo avond?
We zijn ook een beetje afhankelijk van het weer. Maar als alles soepel verloopt hou dan rekening met ca. 45min. tot een uur voor de Vuurwerkdemo.Vraagje tot hoelaat duurt de show. Ik kom namelijk met de trein dus ben dan wat tijd gebonden.
Dat is wel vreemd, we hebben nog geen andere meldingen hierover gehad. Stuur ons anders even een PM met je gegevens, dan checken we even of je wel op de Aanmeldlijst staat. En anders zetten we je er alsnog op.Krijg helaas geen bevestigingsmail binnen. Ook niet in mn spam. Heb een screenshot van het aanmelden genomen. Volstaat dat? Uiteraard bedankt voor een mooie avond in het vooruitzicht![]()
Zeg je toch dat ik er benHebben jullie een snack kraampje of iets wat aanwezig is? Kan ik m’n vriendin ook enthousiast maken![]()
mr steal yo girl, ff rustig heZeg je toch dat ik er ben![]()
Neem wel een vriend mee, speciaal voor jou.Zeg je toch dat ik er ben![]()
Ik kom wel vaker over de vloer als hij weer is in het buitenland is hoor.mr steal yo girl, ff rustig he
Hahahaha Amsterdamsche bluf weer hoor, hoor mIk kom wel vaker over de vloer als hij weer is in het buitenland is hoor.![]()
Jullie zijn vanaf 20.45u welkom en dan gaan we er vanuit dat de meesten van jullie het avondeten toch al wel achter de kiezen hebben. Jullie komen natuurlijk vooral voor het vuurwerk en daarom dat we dat deel van de avond dan ook toegankelijk voor jullie hebben gemaakt. Net als vorig jaar zal dat via een aparte Freak-ingang gaan zoals ook aangegeven in de Startpost. Dus ons advies: eet vooral thuis of onderweg nog even wat!Hebben jullie een snack kraampje of iets wat aanwezig is? Kan ik m’n vriendin ook enthousiast maken![]()