Freak Orthen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martin1978

VWC lid
Waarom is mijn post bij deze vuurwerk winkel verwijderd? En waarom mag ik mijn aankopen bij deze shop niet melden hier op het forum?

Laatst bewerkt:
Ik heb mijn aankopen beschreven in het 2018 topic en vervolgens wordt dit gewist. Beetje apart.

Er moet door de winkeliers een bijdrage aan het forum betaald worden voor het openen van een freak actie topic, doordat er in het 2018 topic hevig door bericht werd over de 2019 actie, werd er hier dus eigenlijk reclame gemaakt voor orthen zonder dat de bijdrage betaald was ( nieuw topic geopend was).

Is deels wel te begrijpen. Al had dit wel beter eerst nog door mods gecommuniceerd kunnen worden na beide partijen.

Informatie over Orthen en wat je er bijvoorbeeld besteld hebt (zonder noemen van acties en prijzen) kan gewoon in het winkel topic onder winkels in nederland.

Is deels wel te begrijpen. Al had dit wel beter eerst nog door mods gecommuniceerd kunnen worden na beide partijen.

Of hier omschreven kunnen worden op het forum.

Aanvulling: de regels in bovenstaande reactie wist ik niet.

Laatst bewerkt:
Het is maar een zeer kleine bijdrage... om de kosten van dit forum oa binnen de perken te houden. maar freaks uit het hele land komen op die winkels af... win / win

Ik heb mijn aankopen beschreven in het 2018 topic en vervolgens wordt dit gewist. Beetje apart.

Tja dat er ook zaken voor 2019 werden besproken is ook een feit, daarom begrijp ik het wel.
Het zou alleen wel fijn zijn dat nadat de berichten zijn verwijderd, het topic dicht is gezet er even een uitleg door de desbetreffende mod was neer gezet. Was een stuk duidelijker en socialer :angel:

Het bedrag dat een winkel moet betalen voor een freakactie topic is echt keurig. Dat is ongeveer 1 halve freakbestelling, dat heb je er dus zo uit. Reclame maken kost geld en dit forum moet ook onderhouden worden

zijn gewoon evo cakes de kleinste zijn cakes als epic lights kings gold etc de 25 euro box Redghost Sparkless en die andere. En ga zo maar door. :)

Afgelopen jaar had ik ook 2 Pangu cakes in de 25 box, vond het een aangename verrassing.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan