Freak Actie Vuurwerk Huizen 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na nog weer een dagje de buffer te hebben uitgezocht, zijn we weer wat tegen gekomen als toevoeging op bovenstaande posts:

55 x Super Circle pijl ( Full loaded ) Van €3.30 Voor €2.25 p/stuk - 10 voor €20.00 Let op betreft een losse pijl dus niet de set!

29 x Formula 1 Van €5.95 Voor €3.75 p/stuk

24 x Solid Van €5.95 Voor €3.75 p/stuk

Mocht je interesse hebben in een of meerder producten, stuur een mail naar [email protected].
Aangezien het beperkte aantallen zijn, gaat het op volgorde van binnenkomen van de emails.

Aangezien er na de post van 20 november wat vragen zijn gekomen over hoe het korting verhaal losse producten in elkaar zat, hierbij even kleine uitleg.
We gaan werken met een staffelkorting:

Staffels
Tot € 50,00 = 10% korting
Van € 50,00 tot € 100,00 = 15% korting
Van € 100,00 tot € 250,00 = 20% korting
Van € 250,00 tot € 500,00 = 25% korting
Vanaf € 500,00 = 30% korting

Korting is gebaseerd op de adviesprijs van Wolff Vuurwerk, voor ons volledige assortiment op www.vuurwerkhuizen.nl

Tevens hebben wij natuurlijk ook nog de karton actie, waarbij jullie op een vol karton 30% korting krijgen!
Voor de karton actie is geen minimum bestel bedrag nodig! Maar dit bedrag telt wel mee voor je staffelkorting, mocht je een karton willen combineren met een aantal losse producten!

Voor meer informatie stuur even een pm of een email naar [email protected]

Gr,

Patrick

Laatst bewerkt:
Aangezien wij per vandaag ook dealer zijn van Royal, hier natuurlijk ook meteen een aantal actie/prijzen voor jullie:

Gate of Heaven 1
Advies prijs: €6.50
Karton prijs 24/1 : €101.40

Gate of Heaven 2
Advies prijs: €12.50
Karton prijs 12/1 : €97.50

China by Night
Advies prijs : €84.95
Actie prijs : €75.00

Royal's Celebration
Actie prijs : €127.50

Golden Power
Actie prijs : €139.00

Garden of Eden
Advies prijs : €199.95
Actie prijs : €155.00

Deze actie geldt niet voor de gratis vuurwerk actie.

Bestellen? Stuur een mailtje met je gegevens naar: [email protected], dan ontvang je daarna een bevestiging met de betalingsgegevens.

Actie is geldig t/m 24/12/2013, of zolang de voorraad strekt !

Helemaal goed dat jullie royal dealerzijn geworden gefeliciteerd!!!
Meteen gebruik van gemaakt en de royal celebration besteld,wat een rambak.
Nu heb ik mn 2 favoriete merken onder 1 dak,mischien in de toekomst ooit rubro erbij?
Nee hoor geintje.

Top actie! Ik heb van de week ook mijn vuurwerk besteld! Ik koop al jaren mijn vuurwerk hier en was altijd al erg tevreden met de collectie en de service en nu ook nog deze kortingen:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan