[FREAK-ACTIE] 25% KORTING op vuurwerkexpert.nl!

Ligt het aan de mobiele site of zijn er gewoon weinig dealers? Al voor ik iets bestel en zonder code zie ik er maar weinig op de kaart terwijl er staat: meer dan 200 vuurwerkexperts. Terwijl ik er maar maximaal 30 zie op de kaart.

Ligt het aan de mobiele site of zijn er gewoon weinig dealers? Al voor ik iets bestel en zonder code zie ik er maar weinig op de kaart terwijl er staat: meer dan 200 vuurwerkexperts. Terwijl ik er maar maximaal 30 zie op de kaart.

Het zijn er inderdaad geen 200, onder andere door het verhuizen naar de Magnum site. We gaan de tekst nog aanpassen, maar dat heeft even niet prio nummer 1. Er staan er nu zo'n 70 online, dus dat betekend dat er een aantal niet bij je in beeld komen. Wellicht helpt zoomen?

Het verhaal met het inloggen is helder, zijn we mee bezig! Het zou mogelijk moeten zijn om ook zonder account gewoon te bestellen. De actiecode is aangepast in de startpost, hij bleek niet te kunnen werken met een #.

Een lijst met (niet) deelnemende winkeliers hopen wij binnenkort hier te kunnen delen.

Het kan aan mij liggen, maar in de startpost staat de `#` nog steeds voor FREAKWEEK.
Verder, topactie! Scheelt toch weer een duit in t zakkie!

Na veel pielen gelukt om een mooie bestelling te plaatsen (o.a. W-shape dominator :handsup:). Ik krijg alleen geen bevestigingsmail, hebben meer mensen dat?

Ik had er geen last van. Afgelopen maandag. Bestellen ging een beetje rommelig maar de bevestigingsmail had ik vrij vlot binnen. Zal wel goed komen neem ik aan.

Reminder: Alleen vandaag en morgen nog 25% korting op nagenoeg ALLES van vuurwerkexpert!

Pak die kans, want een scherpere actie komt er dit jaar niet meer!

Reminder: Alleen vandaag en morgen nog 25% korting op nagenoeg ALLES van vuurwerkexpert!

Pak die kans, want een scherpere actie komt er dit jaar niet meer!

Kon je wel verwachten natuurlijk, dat gister dit berichtje nog niet stond verbaast me wel.

Door landelijk bekend maken via YouTube van de actie of staan jullie hier wel graag om te springen?

Misschien ben ik nog niet helemaal wakker, excuus in dat geval... maar ik heb werkelijk geen idee wat je bedoeld? Deze actie hebben we alleen hier bekend gemaakt, en ik stuur zojuist een reminder zodat niemand het topic mist en daar straks van baalt. Wat is je punt?

Mij excuses dat ik niet duidelijk ben maar er staat sinds gister een YouTube filmpje online, vandaar dat ik het daar aankoppelde. Arviidd heeft helemaal gelijk duurt tot die datum.

Ja vond het eigenlijk zo zonde dat wij dan als forum en vuurwerk liefhebbers zijn mooi korting krijgen. Word het landelijk online gegooid zo dat jullie in vervolg misschien niet meer gaan doen.

Kan er ook naast zitten hoor misschien juichen jullie het alleen maar aan.

Mij excuses dat ik niet duidelijk ben maar er staat sinds gister een YouTube filmpje online, vandaar dat ik het daar aankoppelde. Arviidd heeft helemaal gelijk duurt tot die datum.

Ja vond het eigenlijk zo zonde dat wij dan als forum en vuurwerk liefhebbers zijn mooi korting krijgen. Word het landelijk online gegooid zo dat jullie in vervolg misschien niet meer gaan doen.

Kan er ook naast zitten hoor misschien juichen jullie het alleen maar aan.

Op zich gunnen wij iedereen de korting, maar wij hebben het alleen hier geplaatst. Tegenwoordig hou je niet tegen dat een code zich verspreid, dus het is dan maar zo.

Nog even dit weekend een kleine bestelling doen :D
Heb bij Magnum al wat omlabelingen besteld, maar wil de Avalanche Thunder en de Howling Wolf ook nog even testen :D

Op zich gunnen wij iedereen de korting, maar wij hebben het alleen hier geplaatst. Tegenwoordig hou je niet tegen dat een code zich verspreid, dus het is dan maar zo.

Misschien eerst registeren bij jullie om te kijken of je wel daadwerkelijk lid bent van VWC. Dan komt er voor jullie wel wat meer werk bij kijken, maar je houd het wel iets meer onder controle en hebben jullie je doel bereikt - de VWC leden.
Dat er daar naast op een account voor vrienden en/of kennissen wordt besteld houd je helaas niet tegen.

Back
Bovenaan