MikosjePyro
VWC lid
Ik zie het al waar ik wil bestellen werkt de code niet (tuinmani en robinhood), bij een andere winkel lukt het inderdaad wel
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou zelf toch even op de 30% code wachtenBij Magnum werkt deze code ook! Dan echter ook 25 % ipv 30 zie ik net.
Ik zou zelf toch even op de 30% code wachten![]()
Genoeg bugs nog dus,aangezien hij bij 1 winkel het wel doet,en andere winkel nog niet..
Ook in Burgum en Drachten werken de codes niet.[/QUOT
Magic gaat ook een webshop draaien van broekhoff met actie code komt deze week online
Goedemorgen! De collega's zijn druk om alle bugs te verhelpen. De code werkt inderdaad nu nog in een aantal Magnum shops, dit gaan we uitzetten.
In enkele winkels werkt de code niet: deze winkels doen (bewust) niet mee aan deze actie. Dat is uiteindelijk de keuze van de winkelier.
Ik zie bij het afrekenen geen optie staan om met Paypal te betalen. Kan dat kloppen?
Zou moeten lukken met Paypal. Werkt allemaal niet helemaal naar behoren to nu toe. Hoop dat er een oplossing komt. Ik kan niet inloggen??
Goedemorgen! De collega's zijn druk om alle bugs te verhelpen. De code werkt inderdaad nu nog in een aantal Magnum shops, dit gaan we uitzetten.
In enkele winkels werkt de code niet: deze winkels doen (bewust) niet mee aan deze actie. Dat is uiteindelijk de keuze van de winkelier.