Vuurwerk Huizen
VWC lid
Yes, inderdaad ik heb alle afhaalblokken vol.Klopt het dat er niet meer te bestellen is op de website?
Mocht je al reeds een bestelling hebben staan, stuur me dan even een mailtje dan kan ik kijken wat ik nog kan betekenen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Yes, inderdaad ik heb alle afhaalblokken vol.Klopt het dat er niet meer te bestellen is op de website?
Ja dat doe ik maar zet het wel als opmerking neer!Hoi Patrick voeg jij orders samen? Heb bestelling staan op 30 e om 6 uur maar die kan ik niet kiezen? Geen zin om 2 keer te rijden
Hi Patrick, super leuk vanaf volgend weekend elke week een deal. Tot wanneer blijft de openingsactie online als ik vragen mag.Yes vanaf 1/11 komen we eerst met en openingsactie van drie items. Daarna komt elke weekend er een weekenddeal
Uiterlijk as donderdag, zeg maar zolang de voorraad strektHi Patrick, super leuk vanaf volgend weekend elke week een deal. Tot wanneer blijft de openingsactie online als ik vragen mag.