[Freak Actie 2025] Vuurwerk Huizen

Hoi Patrick, tot wanneer blijft jullie freakactie open of schakelen jullie om naar de gewone verkoop?
Tot uiterlijk 31/10 maar dat is afhankelijk ook van hoe snel de afhaalblokken gaan. Wanneer de afhaalblokken op de freaktijd vol zitten dan eindigt de freakactie en gaan we over naar de gewone verkoop

Oh jammer dat betekend dus als ik het in de avond wil ophalen dat ik dan de normale verkoop prijzen moet gaan betalen.

Tot uiterlijk 31/10 maar dat is afhankelijk ook van hoe snel de afhaalblokken gaan. Wanneer de afhaalblokken op de freaktijd vol zitten dan eindigt de freakactie en gaan we over naar de gewone verkoop
Toch nog ff een color crossette mee gepakt, je weet nooit tot hoelang die freakactie duurt.🤪🤪

Ik heb de laatste dagen veel vragen gehad tot wanneer onze freakactie loopt, deze loopt tot uiterlijk 31/10.
Het kan zijn dat hij eerder dicht gaat, maar dat is afhankelijk van de beschikbare plekken binnen mijn freakblokken, zojuist heb ik wat extra plekken vrijgezet overigens.

Vanaf 1/11 gaan we ons opmaken voor de normale voorverkoop, maar er komt dan nog wel een mooie openingsactie en een serie van goede weekenddeals!

Back
Bovenaan