[Freak Actie 2025] Vuurwerk Huizen

En gelijk duurder geworden Tube station stond voor €92,50 nu €139🥴 zat er nog aan te denken misschien nog te bestellen maar nu niet meer.

Dan bestel je de Eclipse of Roar, die is 75 euro. Goedkoper dan bij andere tokos in de regio. Of je vraagt hem voor de kerst.

En gelijk duurder geworden Tube station stond voor €92,50 nu €139🥴 zat er nog aan te denken misschien nog te bestellen maar nu niet meer.
Tsja met Elite Mark mag in principe niet gestunt worden. Dat is al eerder gecommuniceerd. Had je eigenlijk gelijk moeten toeslaan.

Ik heb gisteren aardig wat mails en berichten gekregen nav het bericht over de fluit en spinner producten.
HVLV heeft een heel mooi bericht geplaatst en het is fijn dat we dit jaar nog van deze producten kunnen gaan genieten, hierop heb ik gisteren al meteen de vraag uit gezet voor beschikbaarheid over de producten die ik voer.
Zodra ik daar meer duidelijkheid over heb dan zal ik daarmee schakelen.

Al inzicht hoelaat?
Nope iig niet volledig vandaag meer, een deel is al zichtbaar maar nog niet bestelbaar.
Woensdag ga ik er weer mee verder.

Daarnaast contact gehad met Wolff en helaas komt de Monster Phoenix niet meer naar NL.
Return of the Phoenix wel, nog wel natuurlijk een slag om de arm vanwege de test etc.

Maar deze heb ik zojuist extra groot ingekocht en komt ook zsm online!

Back
Bovenaan