[Freak Actie 2025] Vuurwerk Huizen

We gaan met twee weken bij elkaar zitten om het assortiment te gaan bepalen, zodra we het assortiment rond hebben gaan we alles bestellen en vandaaruit de site aanvullen en opbouwen voor het nieuwe seizoen.
IK kan daar nog niet echt een datum aan koppelen gezien we ook de vakantie tijd in gaan.

Patrick even een vraag: Turning Boom, Monster Phoenix en nieuwe RTOP worden waarschijnlijk niet uitgeleverd, omdat ze vanuit ministerie zeggen dat spinning en fluit niet meer mogen per 1 oktober hoe lossen we dat op?

Patrick even een vraag: Turning Boom, Monster Phoenix en nieuwe RTOP worden waarschijnlijk niet uitgeleverd, omdat ze vanuit ministerie zeggen dat spinning en fluit niet meer mogen per 1 oktober hoe lossen we dat op?

Dat is voor mij iets nieuws, per 1/10 mogen waarschijnlijk geen kooien meer maar dat staat hier los van want bijvoorbeeld ROTP was al kooiloos

Zou wel graag willen weten, want staan nu nog leuke producten op de site of kan ik dat omzetten?

Ik heb geen idee, ik heb hier niks van vernomen vanuit importeurs of overheid.
Dus ik kan daar niks zinnigs over zeggen net als het hele kooien verhaal

Kan ik me bestelling omzetten bij je omdat er nu nog leuke dingen op de site staan? En straks misschien niet meer...

belofte maakt schuld, eerste bestelling hier is weer gedaan, thnx voor de goede prijzen, tot de 30ste! :)

Er was natuurlijk al wat onrust over het hele kooien verhaal, dat is nu nog onrustiger geworden door het nieuws over fluit en whirl ladingen.
Hierdoor krijgen wij al aardig wat mailtjes over wat als en wat te doen met mijn bestelling, wij wachten eerst definitieve berichtgeving vanuit branche en/of overheid over deze onderwerpen af.
Zodra wij weten waar we aan toe zijn zullen wij iedereen persoonlijk benaderen welke een of meerdere producten in zijn order heeft en dit netjes fixen zoals jullie gewend zijn van mij. Graag tot die tijd even afwachten op ons bericht aub.

Ik heb wel even "better safe then sorry" 4 nieuwe items van Wolff even van de site gehaald, dit puur uit voorzorg

Wij hebben vandaag helaas van Wolff bericht dat wij een aantal producten met fluit en/of spinners niet binnen gaan krijgen zoals het nu staat.

Wij zullen de komende tijd iedereen die een van deze producten besteld heeft benaderen om te overleggen hoe we dit het beste voor jullie als klant kunnen oplossen.
Dit gaat een aardig klusje worden om dit boekhoudkundig te fixen

Back
Bovenaan