Freak actie 2023 Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
En we zijn los!!

Ons hele assortiment staat online en is nu bestelbaar!

Er staan 2 mystery deals op, Mystery deal 1 is de Splitting Rainbow van GBV en Mystery Deal 2 is de Whistling Rainbow van GBV ;)

Zoals elk jaar weer een mooie bestelling kunnen doen. Op het laatst 10x Orc erbij was handig om het af te ronden. Bedankt Patrick.

Is het blok van 18-19 op de 28e al helemaal gevuld? Wat klote wilde een bult thunderbolts ophalen maar dat was mn enige mogelijkheid ;(

Helaas qua tijden niet te combineren met andere bestellingen. Erg Zonde, want ik was erg tevreden over vorig jaar. Wellicht in 2024 weer als de site tijdig online komt.
Voor nu veel succes gewenst Patrick

Goedemorgen,

Ik krijg veel pm'tjes en mailtjes met de vraag of wij ook gaan deelnemen aan de magnum site zodat er via ons ook gebruik gemaakt kan worden van de actie week.

Ja, dat gaat mogelijk zijn, onze dealer site wordt in orde gemaakt en zodra die werkt zal ik dat hier ook melden!

Let wel op!
In de startpost heb ik aangegeven dat het niet mogelijk is om de orders die je via de Magnum site plaats samen te voegen met een eventueel lopende order.
De afhaaltijd die je via de magnum site besteld, is de afhaaltijd waarop je order klaar zal liggen

Goedemorgen,

Ik krijg veel pm'tjes en mailtjes met de vraag of wij ook gaan deelnemen aan de magnum site zodat er via ons ook gebruik gemaakt kan worden van de actie week.

Ja, dat gaat mogelijk zijn, onze dealer site wordt in orde gemaakt en zodra die werkt zal ik dat hier ook melden!

Let wel op!
In de startpost heb ik aangegeven dat het niet mogelijk is om de orders die je via de Magnum site plaats samen te voegen met een eventueel lopende order.
De afhaaltijd die je via de magnum site besteld, is de afhaaltijd waarop je order klaar zal liggen

Inmiddels werkt onze dealersite van Magnum ook en kun je nu dus ook gebruik kamen van de Magnum actie bij ons :)

Top dat je ook meedoet aan de Magnumactie Patrick! En ook weer een heel mooi assortiment op jullie eigen site. Al een leuke bestelling geplaatst voor de 28e. Vorig jaar hier voor het eerst geweest en ik kijk er weer erg naar uit!

Via de Magnumactie voor 't eerst hier besteld nadat mijn 1e bezoek aan deze winkel door corona niet doorging. Tot de 29e! :handsup:

Tnx voor het openstellen van de magnum shop en het toevoegen van de color crossette Patrick! mooie toevoeging aan de collectie

Naar aanleiding van wat berichten in divers topics op vwc, krijg ik diverse mails en pm's
Op dit moment ben ik nog op vakantie, zodra ik terug ben duik in jullie vragen en in de producten en dan meld ik me vanzelf bij de bestellers van deze producten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan