Freak actie 2023 Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Fijn dat je er weer bij bent Patrick. Veel plezier en succes met de verkoop.

De Mad Twister, maar dan de oudere batch? En is het überhaupt mogelijk om weten welke batches jullie binnen krijgen?

De Mad Twister, maar dan de oudere batch? En is het überhaupt mogelijk om weten welke batches jullie binnen krijgen?

Mad twister heb ik niet meer in het assortiment, artikelen op batches bestellen is heel erg lastig. Zeker dit jaar mag je ervan uit gaan dat bijna alles 2023 batch zal zijn aangezien de importeurs en winkeliers zo goed als leeg waren

Ik zou vooral mn voorraad kleine cakes een beetje aan willen vullen, volgens mij willen importeurs daar door nieuwe regels ivm omvallen graag van af.

Ik zou vooral mn voorraad kleine cakes een beetje aan willen vullen, volgens mij willen importeurs daar door nieuwe regels ivm omvallen graag van af.

Heel veel rest voorrad heb ik niet meer in de kleine cakes,maar ik denk dat we opzich wel een mooi nieuw assortiment met cakes hebben samengesteld

De oplettende kijker heeft waarschijnlijk al wel gezien dat er leven op de site aan het komen is, ik ben deuk met alles goed zetten etc

Beste Patrick, ik zie op jullie site een kop met mania vuurwerk. Kun je toevallig ook aan de strong celebration komen die ook bij vuurwerk per doos staat?

Beste Patrick, ik zie op jullie site een kop met mania vuurwerk. Kun je toevallig ook aan de strong celebration komen die ook bij vuurwerk per doos staat?

Nee helaas niet Djara, ik doe dit jaar eigenlijk helemaal niks met Vuurwerk Mania/Rubro, enige wat er straks onder gaat vallen zijn mijn restproducten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan