Freak-actie 2014 - 30% korting bij TP-Vuurwerkshop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Freak-actie TP-Vuurwerkshop 2014
Dit jaar hebben we weer een mooie kortingsactie op touw gezet voor de liefhebbers onder ons.

Hoe werkt het
Op nagenoeg het gehele assortiment wordt 30%! korting gegeven.
Het enige wat je voor deze mooie korting hoeft te doen, is zorgen dat je de eerste keer voor minimaal € 250,- (bruto) bestelt.
Je vult het winkelmandje en op het moment dat je de € 250,- hebt bereikt wordt de korting automatisch verrekend.
De actie loopt van 1 oktober tot 1 december 2014.

Nabestellen
Na je eerste bestelling worden je gekochte producten automatisch opgeslagen, en kun je achteraf altijd terugkijken naar je gekochte producten.
We kunnen ons voorstellen dat je graag nog iets aan die bestelling toe wilt voegen en dat is natuurlijk gewoon mogelijk, zonder dat je weer € 250,- hoeft te besteden.
Bij de bevestigingsmail van je eerste bestelling krijg je een code. Door deze code in te voeren bij je volgende bestelling komt het minimum orderbedrag te vervallen en krijg je toch de 30% korting op de bestelde producten.

Acties
Naast de freak-actie zullen er tot aan 31 december nog diverse interessante aanbiedingen worden toegevoegd aan de website.
Buiten deze acties om willen wij onze vaste- en nieuwe klanten ook graag bedanken voor het vertrouwen de afgelopen 7 jaar. Iedere klant krijgt dit jaar ook nog een Dubai van Wolff Vuurwerk gratis bij zijn of haar bestelling!

Assortiment
Bij TP-Vuurwerkshop kun je dit jaar terecht voor vuurwerk van de volgende importeurs:

• Wolff
  • Lesli
  • Rubro
  • Royal
  • Katan
  • MX
  • Cafferata

Wij wensen jullie veel plezier de komende maanden en hopen jullie te zien bij ons in de winkel of op de website!

Mochten er vragen of opmerkingen zijn laat het ons dan hier weten.

TP Vuurwerkshop
(Tankstation Carwash Peeters)
Hunselerdijk 5
6037 NK Kelpen-Oler
0475-451584
www.tp-vuurwerkshop.nl
https://nl-nl.facebook.com/vuurpijlen

Afgelopen jaar via de freaksite besteld en is erg goed bevallen. Tijdens het ophalen van onze bestelling niet lang hoeven wachten en alles stond netjes klaar. Het was een flinke bestelling, maar alles klopte. Deze keer dus zeker weer bestellen na de positieve ervaring van afgelopen jaar! :)

30% korting op de adviesprijs,tja sorry dat ik het zeg maar dat zijn toch geen freak-acties ??
en dan op een aantal prijspakkers geen korting.

ik heb hier vorig jaar ook gekocht,moet eerlijk zeggen dat ze weinig verstand van vuurwerk hebben daar.een heel gedoe om 2 potten om te ruilen ( van ZEN )die ik niet besteld had.
krijg hier geen warm gevoel bij.

30% korting op de adviesprijs,tja sorry dat ik het zeg maar dat zijn toch geen freak-acties ??
en dan op een aantal prijspakkers geen korting.

ik heb hier vorig jaar ook gekocht,moet eerlijk zeggen dat ze weinig verstand van vuurwerk hebben daar.een heel gedoe om 2 potten om te ruilen ( van ZEN )die ik niet besteld had.
krijg hier geen warm gevoel bij.

Beste Gilles,

Allereerst onze excuses voor het misverstand afgelopen jaar.

Het klopt inderdaad dat er op de prijspakkers geen extra korting word gegeven. Helaas ligt de reden hiervan niet bij de winkelier maar bij de importeur. Dit is ook te zien bij andere vuurwerkwinkels.

eric, er zijn winkels die toch combiboxen aanbieden ( RUBRO ) voor freaks waar toch nog wat korting
op zit.

Laatst bewerkt:
ik bedoel hiermee Vuurwerk Orthen, en ja het is Den Bosch maar als je genoeg koopt is er toch nog
veel voordeel.

Mooi spul wat ze daar allemaal aanbieden. Alleen jammer dat er op veel boxen geen freakkorting gegeven wordt. Zeker die fanshapes van Katan en ook (zie ik nu dat ze die ook hebben) de Cruel Traction van Wolff hadden van mij wel goedkoper gemogen. Maar voor de rest echt een mooie collectie! TOP

Hoi Grizmo Raizor.
Bedankt voor het compliment, daar doen we het voor.
Waarschijnlijk zaten we gisteren al half te slapen want de Cruel Traction staat inderdaad onder de verkeerde categorie. Het is in inmiddels aangepast.

Zie de GOE 2.0 en de Ultimate dat die ook al te bestellen zijn daar er helaas nog geen beeldmateriaal van is zou ik ze helaas nog niet gaan bestellen, t kost ook nog wat zullen we maar zeggen da s ff 1 dingetje voor de rest mooie actie voor de liefhebbers!!!:p

Geld de korting ook op de combiboxen ?

Het zal wel aan mij liggen, maar bij mij pakt die de couponcode niet :frusty:

Na het overtypen pakt die hem wel :cool:

Laatst bewerkt:
De korting is geldig op het gehele assortiment muv. de producten die onder de categorie prijspakkers staan. Deze artikelen zijn reeds afgeprijsd.
Uiteraard zijn er nog genoeg andere combiboxen waar wel gewoon 30% korting op word gegeven.

Zojuist toegevoegd op de website:
schuurmans-sky-screamerssale.png
schuurmans-falconsale.png

De Falcon en Skyscreamers (2013) van Schuurmans vuurwerk!
Nu in de Sale van € 64.95 Voor € 30,00 Op = Op!

Je vindt de Sale artikelen onder de categorie Prijspakkers
https://www.tp-vuurwerkshop.nl/index.php/shop/categorieen/prijspakkers
Op de prijspakkers word geen extra korting gegeven maar ze zorgen er natuurlijk wel voor dat je sneller aan de € 250,- zit. Op de rest van het assortiment word tot 1 december 30% korting gegeven.

We hebben vernomen dat een aantal mensen problemen hebben met inloggen en met de bestelknop.
Gelukkig komt dit maar heel sporadisch voor want we hebben hier nog geen oplossing voor gevonden. Mocht je geen andere mogelijkheid hebben om te bestellen mail dan even naar [email protected].

We waren er al even mee in gesprek maar nu is het zeker....

TP-Vuurwerkshop word dealer van Heron vuurwerk!
We zullen ca. 10 artikelen aan de webshop toe gaan voegen waaronder de Nederlandse Zink pijlen.
Houd dus de komende dagen de webshop in in de gaten.

zink1_white_bg_large_.jpg

www.tp-vuurwerkshop.nl

Zojuist toegevoegd aan de Prijspakkers:

royal-royals-celebration-sales.png

Royal's Celebration box
Nu in de Sale van € 127,95 Voor € 80,00.
Beperkte voorraad ( 7 STUKS ) dus OP = OP

Je vindt de Sale artikelen onder de categorie Prijspakkers
Op de prijspakkers wordt geen extra korting gegeven maar ze zorgen er natuurlijk wel voor dat je sneller aan de € 250,- zit. Op de rest van het assortiment word tot 1 december 30% korting gegeven.

Vorig jaar meegedaan aan een zeer grote bestelling. Kan niks anders zeggen als, levering top, klantvriendelijkheid top. In mijn ogen de perfecte winkel met een zeer mooi gevarieerd aanbod van impoteurs. Mij zien ze zeker dit jaar weer.

Komende week gaan we even een weekje uitrusten om op krachten te komen voor de drukke maanden die er aan gaan komen. Het kan dus zijn dat de mails iets later beantwoord worden.

Om jullie in de tussentijd even zoet te houden hebben we 5 super aanbiedingen van Cafferata op de site geplaatst.

Onder andere de Colorfull Peony uit de Showtime lijn.
caf5065colorfull-peony.png

Van € 57,50 Voor € 28,99

En de Brocade Finale, ook uit de Showtime lijn.
caf5020brocadefinale.png

Van € 59,99 Voor € 29,99

Je vindt ze allemaal hier:

Wees er snel bij want deze actie geldt slechts tot 1 november!

We hebben diverse mails ontvangen met de vraag of we meer Showtime artikelen kunnen aanbieden.
Om aan die vraag te voldoen hebben we vandaag nog 2 toppers toegevoegd.

Golden Wave King Blink and Leaves
caf5038goldenwaveleaves.png

Van € 62,50 Voor € 31,99

Fast Silver Whistling
caf5045fastsilverwhistling.png

Van € 34,99 Voor € 17,99

Je vind de Showtime artikelen hier:
Showtime Prijspakkers

De Brocade Finale is reeds uitverkocht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back