Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Gizmo ik heb net besteld bij jullie en t viel me op dat er een aantal filmpjes van de produkten niet meer bestaan. Ik ben vergeten op te schrijven welke t waren.
Is dit bekend bij jullie???
tot wanneer loopt de kortingsactie?
Huh? Zie de 2e zin in mijn vorige post...
De afgelopen week is verschillende keren de vraag gesteld tot wanneer de Freak-actie bij Huisman Vuurwerk loopt. Zoals aangegeven in de Nieuwsbrief van eerder vandaag loopt de actie in ieder geval tot half november!
Dan nog even dit: de nieuwe Weekaanbiedingen zijn eerder vanmiddag geplaatst! De oude blijven, mits voorradig, als extra service tot vanavond ca. 21.00u ook nog even online staan.
Zoals gebruikelijk krijg je geen extra Freak-korting op de Weekaanbiedingen maar als je ze bestelt, telt de waarde ervan wel mee voor het bepalen van jouw kortingsstaffel. Die stijgt dus gewoon mee!
Wat dacht je bijvoorbeeld van De Nachtpracht van Rubro van EUR 49,95 nu voor EUR 25,00? Of van de ZENA Nightfall van EUR 37,49 voor EUR 19,95? En er is nog veel meer!!
Kijk hier voor alle Weekaanbiedingen: https://www.huismanvuurwerk.nl/weekaanbiedingen