RedBaron
Pyroworld
Zoals in een ander topic al verteld. Heb ik vorige week een bezoek gebracht aan Sinomax France. Om Sinomax France hangt een beetje een mystieke sfeer. Ook zou het er het walhalla zijn van wat er allemaal te krijgen zou zijn.
Toen ik dan ook een paar weken geleden de uitnodiging kreeg om eens mee te gaan naar Frankrijk, was dit duidelijk niet aan dovemans oren gericht. Na een rit van 5 uur, een demo en een goede hotelovernachting was het dan eindelijk zover. Ik kon eens ene kijkje gaan nemen bij Sinbomax France.
Ik heb daarom ook een uitgebreid foto en videos kunnen nemen. Daarom hieroner een mooi foto verslag:
het pand aan de voorkant van het terrein
Glasffiberbuisje nodig?
ze hebben er genoeg hehehehe
en nog meer
grotere maat kán ook, verder zie je achter deze grote buizen, lege kartonnen buizen staan voor shellblokken.
Tot voor kort produceerde Sinomax nog. Hier zie je kleine buizen liggen voor de productie van candles.
Een deel van het bunker complex, zoals je kunt zien ligt het midden in de heuvels, een prachtige omgeving!
Hier kun je goed zien, de verschillende bunker compartimenten gescheiden door dikke betonnen muren. Hier werd vroeger ook geproduceert, nu is het zuiver opslag.
een close up van de oude productie bunkers
Ook in deze betonnen schuurtjes werd geproduceerd.. tegenwoordig bereid men er vuurwerkshows in voor.
een van de schuurtjes aan de achter zeide.
Een bunker voor het wat zwaardere spul uit de zwaardere klasses zoals 1.1G.
Een ander type bunker.
Deze bunkers gezien vannaf de achterkant. Helemaal verborgen in de schoot van moeder natuur. Een toch wel fraai gezicht!
Vanuit de verte een van de grotere opslagplaatsen op het terrein.
Binnen in de opslag plaats.
Beroemd en berucht, 3" blokken.
meer Producten.
Nogmeer producten, 2.5inch blokken.
wat een uitzicht!
Xavier ingesprek met een van de werknemers van Sinomax France
Heee, dat is een bekende auto!
Een kijkje in de Bus van Hendrickx.
buizen rekken die afkomstig zijn van de grote show de avond ervoor.
Italiaans vuurwerk dat geimporteerd wordt door Sinomax.
Tot slot een foto die mijn Pyrohart toch wel pijn doet.... dit is rijp voor de vuilbak....
tot zover de foto reportage van Sinomax France. Het mag duidelijk zijn dat ik toch wel mijn ogen uit heb gekeken daarzo. Het was de trip dubbel en dwars waard. de dag die ik daar heb rondgelopen met mijn video en foto camera ben ik dan ook Sinomax France meer dan dankbaar.
Van deze trip zijn nog meer fotos beschikbaar. Deze kun je *HIER* bekijken. Verder heb ik ook nog een Video reportage gemaakt, deze kun je *HIER* Downloaden.
Met dank aan de Sinomax France, Alpeco Fireworks en Xavier voor het mogelijk maken van het bezoeken van Sinomax!
Toen ik dan ook een paar weken geleden de uitnodiging kreeg om eens mee te gaan naar Frankrijk, was dit duidelijk niet aan dovemans oren gericht. Na een rit van 5 uur, een demo en een goede hotelovernachting was het dan eindelijk zover. Ik kon eens ene kijkje gaan nemen bij Sinbomax France.
Ik heb daarom ook een uitgebreid foto en videos kunnen nemen. Daarom hieroner een mooi foto verslag:
het pand aan de voorkant van het terrein
Glasffiberbuisje nodig?
ze hebben er genoeg hehehehe
en nog meer
grotere maat kán ook, verder zie je achter deze grote buizen, lege kartonnen buizen staan voor shellblokken.
Tot voor kort produceerde Sinomax nog. Hier zie je kleine buizen liggen voor de productie van candles.
Een deel van het bunker complex, zoals je kunt zien ligt het midden in de heuvels, een prachtige omgeving!
Hier kun je goed zien, de verschillende bunker compartimenten gescheiden door dikke betonnen muren. Hier werd vroeger ook geproduceert, nu is het zuiver opslag.
een close up van de oude productie bunkers
Ook in deze betonnen schuurtjes werd geproduceerd.. tegenwoordig bereid men er vuurwerkshows in voor.
een van de schuurtjes aan de achter zeide.
Een bunker voor het wat zwaardere spul uit de zwaardere klasses zoals 1.1G.
Een ander type bunker.
Deze bunkers gezien vannaf de achterkant. Helemaal verborgen in de schoot van moeder natuur. Een toch wel fraai gezicht!
Vanuit de verte een van de grotere opslagplaatsen op het terrein.
Binnen in de opslag plaats.
Beroemd en berucht, 3" blokken.
meer Producten.
Nogmeer producten, 2.5inch blokken.
wat een uitzicht!
Xavier ingesprek met een van de werknemers van Sinomax France
Heee, dat is een bekende auto!
Een kijkje in de Bus van Hendrickx.
buizen rekken die afkomstig zijn van de grote show de avond ervoor.
Italiaans vuurwerk dat geimporteerd wordt door Sinomax.
Tot slot een foto die mijn Pyrohart toch wel pijn doet.... dit is rijp voor de vuilbak....
tot zover de foto reportage van Sinomax France. Het mag duidelijk zijn dat ik toch wel mijn ogen uit heb gekeken daarzo. Het was de trip dubbel en dwars waard. de dag die ik daar heb rondgelopen met mijn video en foto camera ben ik dan ook Sinomax France meer dan dankbaar.
Van deze trip zijn nog meer fotos beschikbaar. Deze kun je *HIER* bekijken. Verder heb ik ook nog een Video reportage gemaakt, deze kun je *HIER* Downloaden.
Met dank aan de Sinomax France, Alpeco Fireworks en Xavier voor het mogelijk maken van het bezoeken van Sinomax!

Laatst bewerkt door een moderator: