FPM in Panorama

Bedankt Fred voor het plaatsen van het bericht. En ik wil ook iedereen bedanken voor de leuke reacties!
VUURWERK4LIFE!

Bedankt Fred voor het plaatsen van het bericht. En ik wil ook iedereen bedanken voor de leuke reacties!
VUURWERK4LIFE!

Tony, je hebt deze aandacht meer dan verdiend. Het is je dan ook van harte gegund. Per slot van rekening heb jij je vanaf het begin af aan verdienstelijk gemaakt door vele vuurwerkliefhebbers te enthousiasmeren voor dit geweldige vuurwerkspektakel wat Fallas heet. En jouw enthousiasme is overgeslagen op vele honderden Nederlanders, maar ook Engelsen, Belgen, Duitsers en Fransozen.

Het artikel in de Panorama is een fantastisch artikel geworden. Heerlijk om eens een keer positief nieuws over onze hobby te lezen en het brengt de sfeer van Fallas over zoals hij in werkelijkheid ook is.
Leuk ook dat andere FPM crewleden (Hans, Elmar) aan het woord komen.

Dit artikel is zonder meer een goede reclame voor onze hobby en ik ben persoonlijk benieuwd of het jullie ook een toestroom van nieuwe leden zal bezorgen. Want ik durf te wedden dat er een heleboel vuurwerkliefhebbers in Nederland het bestaan van vuurwerkwebsites niet kennen.

De vuurwerk belevenis in Fallas wordt door de reporter meer dan goed beschreven.
Zeer positief! Zo moesten er véél meer stukken in de media verschijnen.

Laat het over rotjes gaan, dat is zekers positiever dan alle andere negatief geladen namen. HULDE !!!! :D

Vanmiddag las ik dit topic, vervolgens meteen naar de albert heijn gegaan en de panorama gehaald!:DErg leuk stuk, prachtig om te lezen vooral het zinnetje:

''Een ander word gelukkig van geld in zijn handen, ik heb dat met rotjes!''

:rolleyes:

Vanmiddag las ik dit topic, vervolgens meteen naar de albert heijn gegaan en de panorama gehaald!:DErg leuk stuk, prachtig om te lezen vooral het zinnetje:

''Een ander word gelukkig van geld in zijn handen, ik heb dat met rotjes!''

:rolleyes:

Deze zin (van Hans, Sont bij FPM) sprak mij ook het meeste aan.
Het gehele artikel zie ik als een grote herkenning
:bye:

Geweldig dit, morgen ga ik direct even langs de winkel en ga ik de panorama kopen!:) Normaal niet echt een blad wat ik lees, maar hier maak ik natuurlijk graag een uitzondering voor!

Het gehele artikel zie ik als een grote herkenning
:
Herkenning en erkenning! Ik heb helaas momenteel geen rooie cent om uberhaupt uit te kunnen geven, maar aan jullie lovende woorden te horen is het een mooi artikel in een populair weekblad. Dat is iets om erg trots op te zijn!

Lekker gedaan Tony, dikke props voor FPM! :D

Back
Bovenaan