FPM in Panorama

moontan

VWC lid
Onze collega website FPM onder aanvoering van Tony staat deze week in het Nederlandse weekblad Panorama
Zo vaak gebeurt het niet dat vuurwerk in een positief daglicht komt te staan. Tip voor de liefhebbers: koop de Panorama, hij ligt maar een week in de winkel

Hieronder het bericht van Tony op Facebook:

Daar staan we dan! In Nederlands grootste weekblad. De Panorama heeft ons een aantal dagen gevolgd toen we in Valencia waren voor het feest Fallas de Valencia. Het is een zeer leuk artikel geworden van 6 paginas! Best wel een beetje trots.

ik heb vanmiddagh de panorama gekocht en het is een leuk artikel geworden.
Je leest de belevenis van het artikel schrijver. en dat is geweldig.

Dat wordt voor mij zeker even de Panorama aanschaffen!

Doet me zeker goed om zulke positieve dingen in de Media te zien!

Ik hoop er zo ook even eentje kunnen aan te schaffen. Geweldig dat vuurwerk weer eens positief in het nieuws komt en dit moeten we natuurlijk belonen. Koop allemaal een exemplaar en zet niks op deze site zodat het mensen aanspoort om zo'n blad te kopen. Misschien zien de 'mensen' van panorama dit en maken ze meer van dit soort uitgaven.

Heb t ook gelezen gister. (trouwe panorama lezer). Mooi stukje over dit mooie festival. ze weten het wel redelijk goed weer te geven! :) propz voor Toon :wink:

Heb em inmiddels gelezen en ben erg blij dat er ook eens een keer iets positiefs over vuurwerk in de media/bladen staat.
Ik wil bij deze dan ook de heren van FPM bedanken voor hun aandeel in deze.

grtz

Vanmiddag heb ik het artikel over Fallas gelezen en ik vond het een prima en vermakelijk stuk. Fallas en vuurwerk worden op een positieve manier belicht en de lezer krijgt een helder beeld van de festiviteiten rondom Fallas, met name van het vuurwerk.

Het publiceren van dergelijke informatieve en vermakelijke artikelen over vuurwerk in tijdschriften juich ik van harte toe. Het bereikt een grote groep lezers en kan het positieve beeld over vuurwerk des te meer onderstrepen en versterken.

Heren van FPM: bedankt en ga zo door!

Heb m nog niet gelezen maar zal m wel binnenkort wel lezen,de woorden klinken goed in ieder geval bedankt heren van fpm.

Vanmiddag ook even gehaald en gelezen. Erg goed en vermakelijk stukje om te lezen. Bedankt tony en de rest van fpm

Ik had de laatste Panorama bij de Bruna hier. Het is een mooi artikel geworden, de schrijver verwoordt goed hoe ik me dit jaar soms ook gevoeld heb, tijdens mijn eerste keer Fallas.

Yes, kom er net achter dat in onze leesmap(map met tijdschriften die elke week omgewisseld wordt) de panorama ook in zit:D

Mm, kom er net achter dat ie van ons van 30 mrt tot 6 april is, en aanezien het bericht op 7 april is geplaatst, zal ik denk ik nog tot vrijdag moeten wachten(dan wordt ie omgewisseld):cry:

Laatst bewerkt:
Heb hem afgelopen vrijdag ook gekocht nadat ik het hier las. Er wordt opgegeven moment gezegd; De vuurwerk vrienden pakken 6000 rotjes uit. De rotjes zijn de Trueno's no.4 haha.
Verder leuke stukje, met plezier gelezen.
Zeker aan teraden voor de mensen die hem nog niet hebben.

Ik heb hem inmiddels ook gelezen. Het is een zeer mooi stuk over de hobby vuurwerk. Als dit nou maar meer gebeurde...

Leuk artikel en ook leuk om te lezen.
Misschien zijn de kreten als rotjes en vuurpijlen een beetje krom.
Maar de gemiddelde lezers van de Panorama, weten niet wat je/men met een shell of een treuno bedoelt.
Gelukkig weten wij dat lekker wel. :D:wink:

Ik heb het artikel al er uit gehaald in de map met vuurwerksite berichten gedaan.

Of ik het ga scannen weet ik niet, deze week in ieder geval niet.
Als je vuurwerk leesvoer nodig hebt, koop dan zelf maar een Panorama.

Heb hem afgelopen vrijdag ook gekocht nadat ik het hier las. Er wordt opgegeven moment gezegd; De vuurwerk vrienden pakken 6000 rotjes uit. De rotjes zijn de Trueno's no.4 haha.
Verder leuke stukje, met plezier gelezen.
Zeker aan teraden voor de mensen die hem nog niet hebben.

Er word wel gezegd:

Stevige rotjes, en hier is niks mis mee toch? Dit is al 1000 maal beter als ''vlinderbommen'' of al dat soort rare uitspraken die wij liever niet horen. Veels te opgeblazen. Trueno's zijn gewoon goede rotjes:)

Erg leuk stuk!

Back
Bovenaan