FPM,ers in Panorama (show Geel)

moontan

VWC lid
Bericht van Hans (Son-T) op FPM

http://www.freakpyromaniacs.com/forum/nieuws-berichten/24733-fpmers-in-de-panorama.html

Het is alweer even geleden dat een aantal van onze vaste leden meegeholpen hebben met de opbouw van een grote vuurwerkshow verzorgd door Original in Geel.

Daar waren ook een fotograaf en een reporter bij van de Panorama die de gehele dag meeliepen om er een verslag van te doen . De reporter zei dat het verhaal in week 36 in de Panorama verscheen en ik heb vandaag een Panorama gekocht en waarempel het verhaal staat er in.

Nu is mijn scanner kapot en heb daarom maar even snel wat foto's er van gemaakt zodat jullie er toch nog wat van zien . Anders even naar de winkel lopen voor een eigen exemplaar

was het bijna vergeten :p
maar morgen zeker even de Panorama kopen.
kijken wat er in staat,de show die helaas niet goed liep.

Heb het stuk net gelezen en het is leuk stuk geschreven door de panorama. Het is wat makkelijk geschreven, waardoor het voor de leken ook begrijpbaar is. En er wordt op een leuke manier verteld dat wij liefhebbers niet gek zijn, maar gewoon gek zijn op vuurwerk en dat vuurwerk voor ons belangrijk is. Vind erg leuk om zo over vuurwerk te lezen!

Gezien niet iedereen lid is van fpm, is het een idee om de foto's ook hier op vuurwerkcrew te zetten, zo kan iedereen er hier ook bij!!??

Gezien niet iedereen lid is van fpm, is het een idee om de foto's ook hier op vuurwerkcrew te zetten, zo kan iedereen er hier ook bij!!??

Ik heb ze gescand en ge-upload in het vuurwerkmuseum:

10672-geel1.jpg

10672-geel2.jpg

10672-geel3.jpg

10672-geel4.jpg

10672-geel5.jpg

ik vind het toch een vrij groot artikel, erg leuk om te lezen en alles is een keer netjes benoemd, iets wat je vaak te weinig ziet.

Dit nummer is over een paar dagen niet meer verkrijgbaar dus koop er nog snel één. :thumbup:

heel mooi geschreven!
panorma heeft vuurwerk en de freaks in een goed dag licht gesteld!
dit zouden bladen kranten en media nou vaker moeten doen!
wat een leuk artiekel!!

Back
Bovenaan