[Fotoverslag] Container legen bij Rubro 4-7-2019

De hoeveelheid vocht heeft mij ook enorm verbaasd. De vochtvreters zaten ook goed vol, de 'dekplaten' waren echt nat en vooral de druppels bovenin waren opvallend.

Leuk verslag is het geworden Wes. Gave foto's zo, en wat ook al is aangegeven, wat gaat er een hoeveelheid vuurwerk in één container!

Heel gaaf dit verslag in combinatie met de foto's! Leuk om een stukje van de logistiek erachter mee te krijgen. Valt mij op de foto's op dat er twee verschillende versies van de 4 Seasons staan, eentje met 'De Event Box 4 Seasons' en de andere 'Event Box 4 Seasons', dus zonder het woordje De ervoor.

Bij Transbomber ook ineens zonder "De" en verder zie ik ook Prime Inside, die is nieuw zeker? En nog wat dingen. Wel heel veel vocht en dozen op de kop...

Erg gaaf verslag zeg! Dat vocht blijft toch wel de vijand van ons vuurwerk.. Hopen dat er een simpel en goedkoop idee komt als oplossing!

Bij Transbomber ook ineens zonder "De" en verder zie ik ook Prime Inside, die is nieuw zeker? En nog wat dingen. Wel heel veel vocht en dozen op de kop...

Die Prime Inside staat trouwens gestapeld tussen de Primal Instinct. Dus is hij nieuw of hebben de Chinezen weer eens een de verkeerde naam gebruikt..? :bonk:

Top, heerlijk die eerlijkheid van Rubro over vocht in de containers. Lijkt vaak een taboe, maar het is gewoon een dood normaal probleem. Even kijken of het later weer droog is en dan kan het gewoon verkocht worden! En zeker top om te zien dat Rubro al zo vroeg de spullen op voorraad heeft, dat voorkomt het fiasco wat er paar jaar geleden had plaats gevonden..

Meer van dit soort verslagen en foto's graag :D

Leuk verslag.

Ik heb zo'n 11/12 jaar geleden ook enkele dagen geholpen bij Original Fireworks in Olen om samen met een ander lid (beheerder VWB forum toen) en Corné & Lesli (Original) containers leeg te halen. Eigenlijk zwaar en redelijk saai werk tot je beseft wat voor mooi spul er allemaal in zit! Dat maakt het werk allemaal veel leuker.

Top, heerlijk die eerlijkheid van Rubro over vocht in de containers. Lijkt vaak een taboe, maar het is gewoon een dood normaal probleem. Even kijken of het later weer droog is en dan kan het gewoon verkocht worden! En zeker top om te zien dat Rubro al zo vroeg de spullen op voorraad heeft, dat voorkomt het fiasco wat er paar jaar geleden had plaats gevonden..

Meer van dit soort verslagen en foto's graag :D

Inderdaad goed om te zien dat Rubro al veel spullen binnen heeft. Rond de demo verwachten ze 85% van het totaal al binnen te hebben.

Heerlijk verslag en hele toffe fotos's! Keer heel wat anders en erg super van Rubro dan men zo open is over alles en ons een inkijkje hierin geeft!

Wat een geweldig verslag Wesley. Leest heerlijk weg en die foto's zijn natuurlijk geweldig. Mooi om alvast in de stemming te komen in aanloop naar het seizoen en erg mooi om te zien dat er al behoorlijk wat vuurwerk in de opslag staat en alles volgens plan verloopt. Ook credits voor Rubro die een uniek kijkje achter de schermen geeft.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan