[Foto's] Zwitserland 01-08-07

Feuerwerk

VWC lid
Zo beste leden, na Monaco zou door ons zelf ook wat spektakel ontstoken worden. Net als twee jaar terug ging ik weer heil zoeken in het Zwitserse Berneroberland. Jaarlijks vind de nationale feestdag in zwitserland plaatst die gepaard gaat met (veel) vuurwerk. Er vinden die dag vele shows plaats, maar je mag ook zelf al het denkbare afsteken (behalve grondknallers). Enfin, ons hotel geeft altijd een show met een budget van €3000,- (niet verkeerd dacht ik zo!). Verder had ik zelf een mooie stutata 150mm 16 Gold Polypen van NLE, mixed emotions (nog met salute finale), 60mm Pyroart gold mines & salutes aangeschaft. Die eerste shell hadden de Italianen zo krachtig gemaakt dat mijn mortier daar geen boodschap aan had! Hieronder nog enkele indrukken, van wat naar mijn mening geen freak mag missen!

IMG_0428_kl_.jpg

IMG_0430_kl_.jpg

IMG_0431_kl_.jpg

IMG_0433_kl_.jpg

IMG_0435_kl_.jpg

IMG_0440_kl_.jpg

Heerlijke foto,s Feuerwerk, waarvoor dank.
Na alle verhalen die ik erover gelezen heb lijkt het me behoorlijk aantrekkelijk om de reis naar Zwitserland volgend jaar te gaan maken.
En je bent verzekerd van schitterende shows en je kan zelf volop aan de gang daar. Statuta? mmmm:p

Dat zijn geen misselijke foto's van geen misselijk vuurwerk :D
Zo te horen is Zwitserland ook werkelijk iets waar een freak zijn geluk op kan :cool:
Statuta? mmmmm :p

Even nog over de prijzen in Zwitserland omdat mensen denken dat die heel hoog liggen. Als je producten vergelijkt die alpeco verkoopt en die ze in zwitserland ook verkopen is het de prijs van alpeco minus twintig procent.

Zo dat valt dan inderdaad heel erg mee!
Hoe is dat misverstand ontstaan dan want ook ik dacht dat de prijzen daar flink hoog lagen maar 20procent minder is behoorlijk goed te doen!
Bedankt voor het uit de weg ruimen van dit misverstand!
:bye:

Back
Bovenaan