Foto's Vuurwerkdemo Zena BE Laakdal 27 Oktober 2013

hardcore0438

VWC lid
Gister samen met Joris naar Laakdal (Veerle ) gegaan om een Zena demo te bekijken.
Demo op zich kwam af en toe een beetje rommelig over maar was zeker de moeite waard. Vooral de Hydra cakes verbaasde mij.
Hier wat foto's
DSC_0222.jpgDSC_0225.jpgDSC_0228.jpgDSC_0238.jpgDSC_0239.jpgDSC_0240.jpgDSC_0241.jpgDSC_0242.jpg

De grote effecten en burst klappen die er af kwamen :)
Echter werden er vanaf 2 posten geschoten en er was duidelijk verschil in kwaliteit merkbaar. Deze cake ga ik in de gaten houden voor volgend jaar :)

Ik meen dat er nieuwe en vernieuwde producten zijn geschoten . Ik ben eigenlijk totaal niet op de hoogte van het sierassortiment in BE. Ik hoorde een flink aantal bekende namen. Ze schoten bijv. de nieuwe crackling chrysantium , die helaas aardig in kwaliteit achteruit is gegaan. Ik wacht momenteel op een schietlijst en dan komen de video's

De grote effecten en burst klappen die er af kwamen :)
Echter werden er vanaf 2 posten geschoten en er was duidelijk verschil in kwaliteit merkbaar. Deze cake ga ik in de gaten houden voor volgend jaar :)
Ok was al bang dat ze veranderd waren, misschien schoten ze nieuwe series en ouwe! Dat verklaart misschien het verschil in kwaliteit.

Zou idd kunnen, maar over de kwaliteit hoef je je geen zorgen te maken, echt top spulletje is het ! Video's volgen misschien vandaag nog wel.

Back
Bovenaan