[fotos\video\verslag] Didam - Hayo Wolff 40 Jaar - Pyromusical - 15-5-2009

RedBaron

Pyroworld
Hayo Wolff onder ons misschien beter bekend als de eigenaar en van Fireworks Europe. Hayo is 40 geworden, en dus tijd voor een feestje! niet zomaar een feestje. maar een heuse suprise party.

al weken van te voren werd ik dus al ingelicht en uitgenodigd voor deze suprise party samen met Gerdo. Met klem werd mij verzocht om vooral me giecheltje te houden tegen Hayo. Ik heb redelijk veel contact met Hayo Wolff dus af en toe was dat best wel lastig niet iets over mn tong te laten slippen.

HAYO_40_DIDAM_15-05-2009_005.jpg

Toch is dat gelukt. Dus afgelopen vrijdagavond vertrokken we naar een Partycentrum Plok in Didam. Niet veel later arriveerde Hayo met zijn gezin totaal ontdaan op wat hij hier aantrof. Hij was onder valse voor wenselen meegelokt naar zijn eigen feestje.

De Surprise party viel dus in goede aarde. Hayo was enorm verbaast en verrast dat dit dus zolang tot op het laatste moment geheim voor hem is gebleven. De feestzaal was ondertussen al goed volgelopen met vrienden familie, kenissen en vrienden, zowel privé als uit de pyrowereld.

HAYO_40_DIDAM_15-05-2009_014.jpg

Terwijl het feest in volle gang was smokkelde ik mijn video camera naar binnen. Terwijl ik in een hoekje mijn camera stond op te tuigen zag Hayo mij bezig. ja toen voelde hij al wel wat nattigheid. Als Jack zijn camera erbij gaat halen dan gaat er vuurwerk komen.

En zo geschiedde het. Terwijl ik voorzichtig ongezien ( ik probeerde het in ieder geval haha :D) het pand uit ging werd ik nauwlettend door Hayo zijn ogen gevolgd hahaha. Even later kwam ik binnen met het geweld van Slagwerk groep Tambora percussion.

Deze act was bedoeld om alle feestgangers inclusief Hayo ritmisch naar buiten te begeleiden naar een veldje even verderop. Daar aangekomen stond een korte pyromusical te wachten.

HAYO_40_DIDAM_15-05-2009_015.jpg

Deze pyromusical was opgebouwd uit alleen Consumentenvuurwerk en flink wat. PSE\Theatervuurwerk. De muziek was van Pirates of the Caribbean. Het was een leuke pyromusical die toch wel even liet zien dat je met klein kaliber vuurwerk toch nog heel erg mooi kan uitpakken!

Na deze pyromusical verbaasde Hayo zich wederom dat dit allemaal onder zijn neus in het pand in Elten (de) kennelijk was voorbereid zonder dat hij ook maar iéts door had. Daarna zijn we naar binnen gegaan en bleef het nog lang onrustig in Didam :p

De video van deze show heb ik op Youtube geparkeerd in HD en deze kun je hier bekijken:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Direct HD link *klik*

Veel kijk plezier! :p

Erg leuk gedaan, netjes hoor. Leuke verrassing en bij deze wil ik Hayo feliciteren met zijn 40ste verjaardag, je hebt een mooi feestje gehad zo te zien haha. :D

Dit zijn nou de leuke dingen in het leven.
Op je 40e verjaardag verrast te worden met een feest, een band erbij en ook nog eens een vuurwerkshow. Daar dromen we van, het is slechts voor enkelen weggelegd.
De show met consumentenvuurwerk vind ik erg leuk gevonden. Twee aspecten in deze show vind ik heel bijzonder: de opbouw en de muziek. Van de muziek krijg ik kippenvel.

Bedankt voor het delen Jack en Gerdo
En Hayo, mocht je dit lezen: van harte gefeliciteerd met je 40e verjaardag.

Gefeliciteerd dan nog,

netjes op muziek geschoten zeg!

Mag je op mijn verjaardag ook wel komen doen lol

Bedankt voor het delen Jack en Gerdo, het verbaast me wat er ook met consumentenvuurwerk te schieten is, een groot deel is zoals je zei PSE maar ik zie ook wat consumenten producten erin voorkomen die er toch mooi in zijn verwerkt, ik hoor overigens ook veel bekende muziek erin voorkomen haha:).

Bij deze nog van harte gefeliciteerd Hayo, mocht je dit lezen:wink:.

dit is in mijn ogen echt een stukje vakmanschap .
hier zal ongetwijfeld veel tijd en werk in hebben gezeten .
echt geweldig als mensen dit voor je over hebben

Van harte gefeliciteerd nog:wink:. Erg leuk showtje met redelijk beperkte middelen zo te horen.
Wil ik ookwel over paar weekjes:p.

Jaja dit zijn inderdaad de betere verrassingen!
Complimenten voor de organisatie van het hele feest en ook zeker aan de collegas van Hayo voor deze geweldige show!
En natuurlijk van harte gefeliciteerd met je verjaardag Hayo maar datzal ik binnekort wel even persoonlijk komen doen!

Inderdaad, het ziet er erg leuk uit.
Vooral als je niet veel ruimte hebt voor een prof show dan kan je gerust met iets als dit aankomen.

Hayo Gefeliciteerd met je 40ste!

Dat was echt heel mooi om te zien. Fantastisch gewoon!
Mooi op de maat van de muziek, heel goed gedaan.

Back
Bovenaan