J jawe VWC lid 14 sep 2010 #1 Bij de demo van Wolff zijn er ook foto's gemaakt hieronder een aantal ervan. De Black Dragon box krijgt men in een houten kist geleverd.
Bij de demo van Wolff zijn er ook foto's gemaakt hieronder een aantal ervan. De Black Dragon box krijgt men in een houten kist geleverd.
Ruben VWC lid 14 sep 2010 #2 Bedankt Michel. Ik heb foto's van zo goed als alle (nieuwe) producten gemaakt, maar houd mij eerst druk met kijken of ik wat van de films hebt gebakken.
Bedankt Michel. Ik heb foto's van zo goed als alle (nieuwe) producten gemaakt, maar houd mij eerst druk met kijken of ik wat van de films hebt gebakken.
Ruben VWC lid 14 sep 2010 #6 Pyroguy zei: Bedankt voor de foto's! Grote jongen, die Black Dragon box Klik om te vergroten... Zo dan, echt wel! Zitten zelfs handvaten aan hehe. Zegt genoeg?
Pyroguy zei: Bedankt voor de foto's! Grote jongen, die Black Dragon box Klik om te vergroten... Zo dan, echt wel! Zitten zelfs handvaten aan hehe. Zegt genoeg?
Forza-Twente VWC lid 15 sep 2010 #7 Super leuke foto's en de afbeeldingen echt geweldig! Net af je aan het game bent (Y)
1 1Salute VWC lid 20 sep 2010 #8 Vooral van die onderste foto krijg ik de kriebels!!! Misschien nog meer dan van de filmpjes Bedankt!
M moontan VWC lid 30 sep 2010 #10 Nieuwe producten Wolff vuurwerk Dynasty collectie 2010 Een diavoorstelling van de labels van de nieuwe producten Film made by : GSmasters7 + YouTube Video ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
Nieuwe producten Wolff vuurwerk Dynasty collectie 2010 Een diavoorstelling van de labels van de nieuwe producten Film made by : GSmasters7 + YouTube Video ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
Mustang68 VWC lid 2 okt 2010 #11 K krijg de kriebels bij t zien van de black dragon box. maar al deze foto's zien er super uit. echt toppie thanks
K krijg de kriebels bij t zien van de black dragon box. maar al deze foto's zien er super uit. echt toppie thanks