Forza 5 *NIEUW 2024*

pyrofan#1

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: H105
Artikelnaam: Forza 5
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 100 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: Dragon Eggs.
Tube diameter: ... mm
Kooi/zonder kooi: ...
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €...
Voorverkoopprijs: €...

Forza 5.jpg

Wij danken Hello Fireworks voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Komen deze uit de oorspronkelijke fabriek waar Katan destijds de eerste stuks heeft laten maken? Wellicht dat iemand van Hello hier een antwoord op kan geven?

Komen deze uit de oorspronkelijke fabriek waar Katan destijds de eerste stuks heeft laten maken? Wellicht dat iemand van Hello hier een antwoord op kan geven?

Waren de eerste stuks uit een fabriek waar ook een finse importeur zijn spullen maakt? Dan ja, anders nee. Zover ik begreep :p

De eerste versie van de special 5 ging wel een stukkie sneller. Vond dat ook veel beter dan de tragere versies in latere batches.

Dan heb je mooi geluk gehad. De vraag is nu ''hoe was hij?"
Ik was nog aan het uploaden, haha. Zie hier:

Vaak zijn vertragingen in boxen behoorlijk irritant, maar vond het hier echt wel mooi. "Pauzes" werden steeds korter.

Wat ik wel heb (en daarom film ik bijna nooit): hoe geweldig hij in het echt was zie ik niet terug op de video. Maar gelukkig herinner ik me hem mooier.

Ohja en de afkeur: ik snap hem niet. Boeketten waren hoog, mines keurig binnen een straal, geen gekkigheden en gewoon een solide compound die ook nog eens niet in de fik vloog (geldt voor alle Forza boxen). Kortom echt een topproduct.

Back
Bovenaan