(forumgame) Vuurwerkstok 3.0!

na een zoektocht voor een geschikte paal (er staan er blijkbaar niet zo veel hier in de buurt) uitgekomen op deze plek.
code is uiteraard hetzelfde gebleven!
spel 1.jpg
spel 2.jpg
spel 3.jpg
spel 4.jpg

veel succes!:D

Mooi plekje heb je uitgezocht, misschien dat ik er vanavond even langs kan rijden :)

Wat was de code ook alweer ?

Breng dat ding nou weer eens richting het oosten des lands!

Mooi om te zien dat ie weer rond gaat :-)

Ik moet deze hele week gewoon werken, dus ik ben bang dat hij gewoon een plekje in de randstad gaat krijgen. Sorry heren :shy:

Mooi plekkie! Mijn topo-maps-kennis had weinig tijd nodig, wel jammer dat er in 2015 nog geen kom-bordje stond :angel:

Hoop dat ie weer mooie kilometers mag maken richting het noorden voor de liefhebbers daar!

Sorry heren, ik heb hem per ongeluk weer opgeraapt..

Na een avondje lekker uitgewaaid op het noordwijkse strand incl de ondergaande zon reed ik er om en nabij gewoon langs en kon het dan niet laten om hem weer mee naar huis te nemen:D

@torr ik heb in de wijk Vinkeveld gewerkt en dan brachten we geregeld afval naar van Putten die daar ook zit en dan net voor het tunneltje moest ik een keer keren omdat ik de eerste keer zo voorbij van Putten gereden was haha!
Echt toeval bestaat niet zeggen ze maar in dit geval wel..

Het stokje van multiplex gaat een beetje delamineren (laagjes laten los) is het een probleem als ik een nieuwe maak?

Back
Bovenaan