(forumgame) Vuurwerkstok 3.0!

Ben er gisteren gewoon langs gereden, niet goed gekeken!

Dat is zuur fakkelteit!! Lees de extra tip die we eerder vandaag gegeven hebben vooral nog even goed:

"Nog één tip: mocht je met bovenstaande locatie-tip bij een plaatsnaambord uitkomen, kijk dan niet alleen onderaan het bord maar ook in de buurt ervan. Meer kunnen en willen we daar nu nog even niet over zeggen, vanmiddag doen we dat wel..."

Op de vorige pagina vind je de nieuwe en wij denken zeer duidelijke locatie-tip van eerder vanochtend!!

Ik heb de hoop opgegeven, succes voor de rest!

Wat is dat nou? In het heetst van de strijd, letterlijk want damn wat is het heet buiten, nu afhaken?

Als de hints jou niet hebben geholpen dan is dit juist het moment om aan te haken. We gaan hier vanmiddag nog foto's van het exacte plaatsnaambord en omgeving plaatsen...

True maar ik blijf geen rondjes rijden in utrecht om straks in de file naar het zuiden te moeten :p

Eind vd middag posten we de volgende locatie-hint met foto's van het plaatsnaambord en de exacte locatie. Tegen die tijd zijn de files weg!! En dan na de vondst nog even de stad in... :idea: :biertje:

Dat laatste heb ik inmiddels al gedaan, dus rijden mag niet meer :) Laatste dag van de vakantie dus nog even genieten !

gefeliciteerd Fakkelteit!

Extra zuur voor mij dat ik daar vanochtend 2x ben geweest maar niet in de vangrail heb gekeken, :bonk:
Zit te balen hier, geloof mij maar :p

nu vallen de hints ook goed samen. Vechten is het gehucht tegen utrecht aan, N411 verwijst naar de resterende score van Chisnall en Wim Lex verwijst naar de straatnaam Koningsweg zoals de N411 heet.

Toffe actie Magnum! Zonde dat ik vanochtend niet scherper was.

Net terug van vakantie (10 min) en maakte me al gereed om op de motor te stappen en richting utrecht te gaan zonder koffers uitgepakt te hebben. Gelijk door maar
Net voor vertrek gelezsn dat het gevonden is. Gefeliciteerd en mij een trip bespaard

Heb hem gevonden! Alleen een 4 cijferig slot?

GEFELICITEERD!!

Klopt inderdaad dat er een cijferslot op zit, dat is al bijna een jaar zo. De code vind je hier: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showt...erkstok-3-0!&p=1067032&viewfull=1#post1067032

We hadden later vanmiddag deze laatste locatie-hint nog willen plaatsen:

VWC Stok Verstopplek.jpg

VWC Stok Verstopplek 1.jpg

VWC Stok Verstopplek 2.jpg

VWC Stok Verstopplek 3.jpg

VWC Stok Verstopplek 4.jpg

En dan natuurlijk met de toevoeging: omdat het plaatsnaambord maar 1 paal heeft konden we de stok niet veilig beschermd tegen grasmaaiers verstoppen. Daarom ligt deze vlak voor het bord tussen de vangrails.

fakkelteit nogmaals gefeliciteerd, je hebt het verdiend!! Maak even een foto van de vondst en vergeet niet om de stok z.s.m. weer te verstoppen. En stuur ons a.u.b. even een PM i.v.m. de gewonnen prijzen!!

We hopen dat iedereen genoten heeft van deze speciale VWC Vuurwerkstok Editie en wie weet tot de volgende keer... :cool: :bye:

Back
Bovenaan