(forumgame) Vuurwerkstok 3.0!

Tok tok tok en weg is de stok!

Leuke plek met nogal veel bekijks, pal naast de parkeerplaatsen bij de shell gaat er opeens een jongen een slot met een stok van het welkomst bord afhalen!

In de loop van de week krijgt hij een nieuwe plek! Waar komen jullie heel snel te weten!

Nice ben heel benieuwd waar je hem heen brengt

JAJAJAJAJAAAAAAAAAAAA.

De stok heeft een nieuw plekje... Het was nog even zoeken geblazen omdat ze in de politieke stad van Nederland alleen maar kleine bordjes bezitten en vrij hoog hebben geplaatst...

Dan maar een klein stukje verder waardoor we uitkomen bij Wateringen!

Hint: Voetbalclub Velo.
Tip: Pas op voor de hond welke woont in het huis naast het bord...

20191009_093300.jpg

20191009_093308.jpg

20191009_093328.jpg

20191009_093313.jpg

Succes allen, vamos nu!

We houden de vaart er lekker in, want ik heb zojuist de stok opgehaald in Wateringen.

Ik moet nog even opzoek naar een nieuwe locatie, weet namelijk maar 1 bord hier in de regio en daar heb ik hem al een keer verstopt. Ik doe mijn best om dit zo snel mogelijk te doen en laat het jullie weten.

20191010_122657.jpg

20191010_133408.jpg

Haha, curry! Ik was morgen in Westland te vinden wou hem wegkapen voordat Mark hem zou meenemen (om hem te plagen natuurlijk!).. Crap!

We houden de vaart er lekker in, want ik heb zojuist de stok opgehaald in Wateringen.

Ik moet nog even opzoek naar een nieuwe locatie, weet namelijk maar 1 bord hier in de regio en daar heb ik hem al een keer verstopt. Ik doe mijn best om dit zo snel mogelijk te doen en laat het jullie weten.

Doe maar in de buurt van Sweetlake :p

Haha jaja strak plan , dan heeft de stok ook eens een mooi uitzicht:bye:
En dan nemen wij een lekker witbiertje in de bar daar boven

Back
Bovenaan