Edraket0802
VWC lid
Goed bezig!! Ben benieuwd waar hij nu naar toe gaat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bekijk bijlage 40870
Tadaaaa!! Eindelijk de stok eens in mijn bezit!
En het allermooiste dat ik eruit haal, is natuurlijk de grondbloem knal![]()
Ik zal eens op zoek gaan naar wat leuks voor er bij in. Van het weekend gaat ie een nieuw plekje krijgen![]()
Dat meen je niet. Ik ben net op de locatie. En ik. Moest van best ver komen.......

Dat meen je niet. Ik ben net op de locatie. En ik. Moest van best ver komen.......

Ah da meen je... Volgende keer meer geluk man! En geniet van de omgeving, nu in de herfst is het daar echt prachtig![]()
Ja dat is wel ruk!
Waar moest je vandaan komen dan?
En idd genoeg mooie plekjes daar om even bij te komen vd teleurstelling![]()
Maar niet 2 uur voor niks rijden mooi. :(
Had je moeten communiceren in het topic misschien had Koala je wel gewaarschuwd, misschien ook niet 
Ik neem aan dat je niet was gegaan als iemand had gezegd: 'Ik heb een vermoeden ik ga vanmiddag kijken.'2 uurHad je moeten communiceren in het topic misschien had Koala je wel gewaarschuwd, misschien ook niet
Ik was met de actie van Broekhoff ook bang dat Jakob hem al zou hebben omdat hij 'in de middag' zou gaan kijken. Maar ik was toch eerderIk neem aan dat je niet was gegaan als iemand had gezegd: 'Ik heb een vermoeden ik ga vanmiddag kijken.'