(forumgame) Vuurwerkstok 3.0!

Bekijk bijlage 40702

Vandaag, tijdens mijn papadag, zag ik de post dat de vuurwerkstok hier mooi in de buurt lag.
Mooi uitstapje met dochter lief om een vuurwerk cadeautje te gaan zoeken. Hier was ze wel voor in en zo gezegd zo gedaan. Ik wist precies waar de stok zou moeten liggen maar na wat speurwerk van de mini freak in spe, de stok gevonden. Uiteraard was het uitpakken van het doosje het hoogtepunt. Het doosje knalerwten werd vakkundig eigengemaakt en op de grond gedeponeerd.
Het poseren voor de foto wilde ze alleen onherkenbaar ;)

Nu dus voor mij de schone en mooie taak om een nieuwe plek te zoeken en het liefst met een mooi presentje voor de volgende vinder. Jullie horen dit later!!

Bijlagen

• ED379ED1-81A6-4EE7-8957-9670DA3F2FA3.jpg
    ED379ED1-81A6-4EE7-8957-9670DA3F2FA3.jpg
    201,5 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt door een moderator:
Het is de bedoeling dat je er iets uithaalt en er weer iets in stopt en de rest er in laat zitten voor de volgende..
Het mooie is dan dat men niet weet wat er in zit....nu is dat vrij duidelijk helaas..is de verassing er ook een beetje af...:wink:
Daarom de foto ook even verwijderd...

Ahh ok dat wist ik niet!
Heel goed dus dat je hem verwijderd hebt :)
Ben al druk bezig met iets nieuws voor erin en om een nieuwe plek te bedenken.

Het is de bedoeling dat je er iets uithaalt en er weer iets in stopt en de rest er in laat zitten voor de volgende..
Het mooie is dan dat men niet weet wat er in zit....nu is dat vrij duidelijk helaas..is de verassing er ook een beetje af...:wink:
Daarom de foto ook even verwijderd...

Dit weekend krijgt de vuurwerkstok een nieuw plekje.
Dus voor alle vuurwerkstokjagers.... kijk zo nu en dan ff of ik al een update heb geplaatst.

En voor de volgende vinder is er, naast de eer en het boxje aan de stok, ook nog een extra prijs!!
Wat deze prijs inhoudt is nog een verassing maar deze word beschikbaargesteld door Luc van Vuurwerkoutlet!! Bedenk dus wel even van te voren of je ook de laatste dagen van het jaar richting het noorden kan om je prijs op te halen ;)

Dus stay tuned en Luc en toppers van Vuurwerkoutlet alvast bedankt voor het meedenken :handsup::applause:

1.jpg

De nieuwe plek van de Vuurwerkstok!
Zoals gezegd kan de nieuwe vinder contact opnemen met Luc Rijpma van Vuurwerkoutlet voor een leuke prijs.
Omdat het een redelijk drukke fietsroute is heb ik een bult bladeren over de stok en box gegooid.
Succes met zoeken :handsup:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb nog even getwijfeld om hem volgende week ergens in Limburg of Brabant te plaatsen aangezien we dan op vakantie in Belgie zijn. Maar dan was hij zolang vd straat af.
Mocht ik hem zelf nog een keer vinden voor die tijd dan slinger ik hem die kant wel op :thumbup:

Iemand trouwens nog tips om die foto’s normaal te posten ipv gedraaid?
Zal wel door mijn tel komen

Klopt inderdaad. De foto's worden geplaatst zoals ze zijn genomen op de telefoon. Als je ze via de pc plaatst, kun je ze hierop draaien alvorens je ze plaatst. Dan maak je dus als het ware een ''nieuw gedraaid bestand''. Voor nu heb ik dit even voor jou gedaan via mijn pc!

Klopt inderdaad. De foto's worden geplaatst zoals ze zijn genomen op de telefoon. Als je ze via de pc plaatst, kun je ze hierop draaien alvorens je ze plaatst. Dan maak je dus als het ware een ''nieuw gedraaid bestand''. Voor nu heb ik dit even voor jou gedaan via mijn pc!

Top! Thanks

Had wel wat meer activiteit verwacht gezien de extra prijs van Vuurwerkoutlet maar het is verdacht stil.... je zou bijna denken dat iedereen al genoeg vuurwerk heeft :p

stok.jpg

Tadaaaa!! Eindelijk de stok eens in mijn bezit!

En het allermooiste dat ik eruit haal, is natuurlijk de grondbloem knal :p
Ik zal eens op zoek gaan naar wat leuks voor er bij in. Van het weekend gaat ie een nieuw plekje krijgen :)

Back
Bovenaan