(forumgame) Vuurwerkstok 3.0!

Mooi dat hij weer op pad is. Ook ik weet waar hij ligt! Het is een klein stukje rijden voor mij, maar ik ga er voor morgen niet zijn dus zo te lezen is hij dan alweer weg.

Had de locatie ook al gevonden maar zie al dat ik weer te laat zal zijn :p tijd dat die stok eens een tijdje in het zuiden blijft :p

Helaas heeft de stok oud&nieuw niet overleefd :sad:

Krijg de foto nu ff niet geupload op mun telefoon.... maar hij is weer onderweg naar oost-brabant. Zal kijken of ik er nog iets mee kan. Foto komt zodra ik thuis ben.

Helaas heeft de stok oud&nieuw niet overleefd :sad:

Krijg de foto nu ff niet geupload op mun telefoon.... maar hij is weer onderweg naar oost-brabant. Zal kijken of ik er nog iets mee kan. Foto komt zodra ik thuis ben.

Nooo, beschrijf eens wat er mee is gebeurd...

Nou, vanochtend dus lekker op tijd in de auto gestapt. Wilde die stok nou toch eindelijk wel eens hebben :bonk:

Koning had de stok mooi op een plek gelegd waar google maps niet is geweest maar ik heb zakelijk gezien nog een ander programma en had de stok in december al vrij snel gevonden.
Aangezien ik nu nog een week vakantie heb besloten om de trip richting west-brabant te maken. Aangekomen op de plek was het hoopje stenen/bladeren/takjes al niet meer zoals op de foto. Was dus eerst ff bang dat ik te laat was en iemand me toch voor was geweest.

*krijg de foto weer niet recht*
20210105_092131[1].jpg

Na het verwijderen van de stenen en bladeren trof ik alleen de ketting met hangslot nog aan om de paal. Na een kleine zoektocht in de berm aan de overkant van de weg lag daar de stok, sticker is eraf getrokken en lijkt bijna eraf te blazen met wat vuurwerk. Zag wat resten rondom het plaatsnaambordje liggen.

20210105_111129[1].jpg

Stok ligt nu bij mij thuis, kan die wel inkorten en nieuw gat in boren echter heb ik geen nieuwe sticker. Als iemand mij daar mee kan helpen (of desnoods een 4.0) dan zal ik zorgen dat de stok weer gewoon verder gaat.

Back
Bovenaan