(forumgame) Vuurwerkstok 3.0!

Ik heb net nog een mooie foto gemaakt

IMG_20191023_222614.jpg

# Laat maar horen via pm wie hem wil, dan komt hij op die manier naar een ander deel van het land. Graag wel even je woonplaats vermelden in de PM.

I still got him :)

Aha dat doe je goed! Als je hem op een voor mij geschikte locatie neerlegt dan ben ik wel bereid om hem aankomende week een keer buiten de regio neer te gooien zodat hij weer een beetje het land door gaat :wink:
(Mocht je dit zelfde idee hebben, be my guest:wink:

Is toch niet leuk om ket post te versturen.
Lekker ergens ophangen en gewoon afwachten waar het allemaal beland. Dat maakt het zo leuk

Is toch niet leuk om ket post te versturen.
Lekker ergens ophangen en gewoon afwachten waar het allemaal beland. Dat maakt het zo leuk

Ja dat is idd waar maar opzich wel een makkelijke manier om hem weer een beetje het land door te krijgen we zitten inmiddels alweer 3 weken in regio zuid holland dus het is inmiddels weer tijd voor een andere provincie

Aha dat doe je goed! Als je hem op een voor mij geschikte locatie neerlegt dan ben ik wel bereid om hem aankomende week een keer buiten de regio neer te gooien zodat hij weer een beetje het land door gaat :wink:
(Mocht je dit zelfde idee hebben, be my guest:wink:

Ik stuur je een pm

Ik heb verschillende leden een pm gestuurd, zonder bericht terug krijgt de stok dit weekend een nieuw plekkie.

Back
Bovenaan