(forumgame) Vuurwerkstok 2.0!

Heren, mijn oprechte excuses, ik heb een niet echt chille periode achter de rug, en heb het enorm druk gehad. Ik stap NU de auto in om deze een nieuw plekje te geven! Excuses dat het bijna een hele zomer heeft moeten duren (ik zat 3 maanden in het buitenland..)

Laatst bewerkt:
Hij heeft een plekje gevonden heren, wellicht voor enkelen van jullie een bekende route. Helaas hier in de buurt geen "welkom in" bord waar hij een beetje te verstoppen was, maar denk dat deze ook wel gaat lukken!

De stok ligt in de buurt van Pannenkoekenhuis ten Bosch (Bredaseweg). Hierbij nog wat fotos om het makkelijker te maken (het was 03:00 toen ik de fotos maakte, vandaar beetje donker allemaal)

3f7823743e.jpg

3f783523a9.jpg

3f7882baf8.jpg

3f7846451b.jpg

3f78730d2b.jpg

Als je hem hebt gevonden, stuur mij eventjes een PB of stuur een berichtje via FB, heb ik wellicht nog wat leuks liggen, als excuus dat het allemaal zo lang heeft moeten duren

Laatst bewerkt:
Top Fabian, dat je alsnog reageert en het spel voortzet. Vervelend om te horen dat je een klote periode achter de rug hebt. Hopelijk gaat het weer een beetje beter!

Ik zit niet in de buurt, maar voor degene die dat wel is.. Succes!

Het zal toch niet zijn dat deze net zo lang daar blijft liggen als dat ie in mijn beheer was... Bezoekje aan Baarle zit op de route!

Zou toch zonde zijn als die daar lang blijft liggen. Zullen zat forummers in de buurt wonen.
Zou mooi zijn als de stok weer rond Nederland gaat :)

Back
Bovenaan