Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ben wezen kijken, heb het sleuteltje in slechte maar werkende staat gevonden op de plek waar die hoorde te liggen.
De stok was echter foetsie, viel me op dat er aan de berm gewerkt was deze was gemaaid en omgespit.
Ook lagen er flink wat herfstbladeren.
Heb me best gedaan, heb zelfs nog met wat balpennen staan graven rond de palen maar als ik e foto zo zie was de stok echt weg.
Heb zelfs nog gekeken bij de welkom in baarle-nassau/baarle-hertog borden aan de grote weg die paralel loopt aan dit weggetje.
Heb uiteindelijk ook hier het sleuteltje achtergelaten in de groeven van een van deze twee borden net als op de foto een paar posts boven mij, mocht deze nog nodig zijn ligt deze nu dus daar!
Zal daar morgen nog even een foto van uploaden voor de duidelijkheid.
Heb 'm uiteindelijk niet kunnen vinden, zonde van de moeite die davinstyle heeft gedaan!
Als er weer een nieuwe vuurwerkstok aan een reis gaat beginnen stel ik voor om het wat beter te verstoppen. Beetje net als de eind-cache net als bij geocachen.
Mocht de stok dan net als nu wat langer liggen dan ligt die niet in t zicht waardoor gemeente, omwonenden of nieuwsgierige passanten 'm niet verwijderen.
Ik ben morgen druk met Orthen maar ik zal deze week beginnen aan een nieuwe stok..
Dan zal ik um ook ergens hangen met een goed fatsoenlijke slot..
Verwacht niet dat ik zondag de stok al ergens anders hang..
Maar ik zou in de loop van de week er mee beginnen.
MVG 3xh
oke, laten we elkaar maar hier op de hoogte houden. anders zijn er straks 25 stokken in omloop![]()
miss allebei een maken, als er een verdwijnt hebben we er nog een![]()
als er hier een is begint ie in Eindhoven