[Forumgame] De vuurwerkstok!

Idd ik vind ook dat er nieuw leven in gwblazen moet worden.
Jammer.. Nieuwe ronde nieuwe kansen.
Zal ik er een maken/ fixen?

Ben wezen kijken, heb het sleuteltje in slechte maar werkende staat gevonden op de plek waar die hoorde te liggen.
De stok was echter foetsie, viel me op dat er aan de berm gewerkt was deze was gemaaid en omgespit.
Ook lagen er flink wat herfstbladeren.
Heb me best gedaan, heb zelfs nog met wat balpennen staan graven rond de palen maar als ik e foto zo zie was de stok echt weg.
Heb zelfs nog gekeken bij de welkom in baarle-nassau/baarle-hertog borden aan de grote weg die paralel loopt aan dit weggetje.
Heb uiteindelijk ook hier het sleuteltje achtergelaten in de groeven van een van deze twee borden net als op de foto een paar posts boven mij, mocht deze nog nodig zijn ligt deze nu dus daar!
Zal daar morgen nog even een foto van uploaden voor de duidelijkheid.

Heb 'm uiteindelijk niet kunnen vinden, zonde van de moeite die davinstyle heeft gedaan!

Als er weer een nieuwe vuurwerkstok aan een reis gaat beginnen stel ik voor om het wat beter te verstoppen. Beetje net als de eind-cache net als bij geocachen.
Mocht de stok dan net als nu wat langer liggen dan ligt die niet in t zicht waardoor gemeente, omwonenden of nieuwsgierige passanten 'm niet verwijderen.

Bedankt voor het kijken!

@3xh Ik zeg doen!

dag heren,
heb net het hele topic doorgelezen, goed bedacht spel.
ik wil anders ook wel een nieuwe stok/plank maken heb genoeg vrije tijd dus kan er wel 1tje maken.
Een slot heb ik ook nog wel gewoon een ketting met hangslot of iets in die richting? of willen jullie het oude slot gebruiken.
gr jelles9

Ik ben morgen druk met Orthen maar ik zal deze week beginnen aan een nieuwe stok..
Dan zal ik um ook ergens hangen met een goed fatsoenlijke slot..
Verwacht niet dat ik zondag de stok al ergens anders hang..
Maar ik zou in de loop van de week er mee beginnen.
MVG 3xh

Ik ben morgen druk met Orthen maar ik zal deze week beginnen aan een nieuwe stok..
Dan zal ik um ook ergens hangen met een goed fatsoenlijke slot..
Verwacht niet dat ik zondag de stok al ergens anders hang..
Maar ik zou in de loop van de week er mee beginnen.
MVG 3xh

en, heb je de stok al af? :)

Nou, was dit topic bijna alweer vergeten, als iemand zich aangesproken voelt mag diegene hem gaan maken, anders wil ik wel een nieuwe maken, maar begint hij sowieso weer in Limburg.

ben begonnen met de vuurwerkstok, stok is al klaar slot heb ik. alleen nog de stok versieren en hij hangt over een paar dagen op een plek.....:)

Hahaha, kwam vanmiddag weer in het junktalk gedeelte vanwege de hengelsport, toevallig zag ik het vuurwerkstok topic ook weer. D8 nog, oh ja, dat spel van toen:)
Leuk versie 2.0, hahaha, kijken of ik eens in de buurt kom. Let the game begin ja:)

Back
Bovenaan