[Forumgame] De vuurwerkstok!

De stok ligt er weer en hij is de grens over! Of toch niet? Of toch wel?
In ieder geval hij gaat hierna hopelijk ergens ver het land in! Willen we meteen de foto's zien of eerst de hints?

De stok ligt er weer en hij is de grens over! Of toch niet? Of toch wel?
In ieder geval hij gaat hierna hopelijk ergens ver het land in! Willen we meteen de foto's zien of eerst de hints?

doe maar gewoon de foto's en text zoals het in de openingspost beschreven staat :)

Het klopt!

IMG_0128.jpg

Tadaaaa!

Niet het makkelijkste bord hea? Om het pittig te maken!
IMG_0131-kopie.jpg

Hij ligt er knusjes bij!
De sleutel kan je boven het bord vinden!
IMG_0130-kopie.jpg

Aangezien ik er op gok dat driekwart het bord niet kent geef ik een hint van de omgeving!
IMG_0129-kopie.jpg

Schieten de meeste nog niks mee op! Laatste hint dus! :D
IMG_0132-1.jpg

Verder wil ik nog zeggen dat ik de stok een bon voyage wens!

heey modje ik vind je erglief hoor.
maar de stok is ook nog in breda geweest (ja door mij:D)

Heb lange tijd niet in dit topic gekeken maar ik weet waar tie ligt!!
Probleem is dat ik meestal via andere kant kom (kom dagelijks in Baarle :p) dus moet nog even kijken wanneer ik in de buurt ben.

Misschien dit weekend!:rolleyes:

Ik ben sinds lange tijd even weer op vwc, leuk idee dit! MAar is het niet handiger om een cijfer slot eraan te maken en een code erop doen? En die hier posten?

Ik ben sinds lange tijd even weer op vwc, leuk idee dit! MAar is het niet handiger om een cijfer slot eraan te maken en een code erop doen? En die hier posten?

Opzich is dat een beter idee, dan heb je niet dat vandalen hem weg kunnen trekken en bijvoorbeeld weg kunnen gooien. En dat elke keer iemand de code verandert en elke keer de code op het forum post?

Opzich is dat een beter idee, dan heb je niet dat vandalen hem weg kunnen trekken en bijvoorbeeld weg kunnen gooien. En dat elke keer iemand de code verandert en elke keer de code op het forum post?

nou mensen moeten eerst de sleutel vinden dan, maar als iemand een cijferslot aanbied als hij de stok heeft, mag het gerust veranderen..

Back
Bovenaan